• امروز : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
1

افتتاح چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی در نهاوند

  • کد خبر : 220600
  • 01 مرداد 1403 - 9:45
افتتاح چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی در نهاوند
آئین افتتاح زمین چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی آموزشگاه کاوه شهر برزول نهاوند با حضور فرماندار و مسئولان محلی و استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «عصر همدان» ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند در این مراسم ایجاد فضاهای ورزشی مناسب در مدارس را عامل اصلی ایجاد نشاط و شادابی در بین دانش آموزان و افزایش جذابیت مدارس دانست و اظهار داشت: با توجه به نقش و جایگاه ورزش و فعالیت‌های ورزشی در سلامت جسمی و روحی دانش آموزان باید بر توسعه و تجهیز فضاهای ورزشی در مدارس شهرستان توجه ویژه شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همه دست‌اندرکاران دخیل در احداث زمین چمن مصنوعی آموزشگاه کاوه شهر برزول گفت: نزدیک به دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه ساخت چمن این مجموعه بود که بخشی از آن توسط خیرین و بخشی توسط اعتبارات دولتی طرح شهید سلیمانی تأمین‌شده است.

احمدوند افزود: قطعاً این‌گونه طرح‌های ورزشی برای نسل جوان آینده‌ساز جامعه بسیار مفید خواهد بود و این روند باید ادامه یابد.

وی در ادامه به آغاز زیرسازی زمین چمن شهید سلیمانیان نهاوند برای نصب چمن مصنوعی اشاره کرد و گفت: با این اقدام بخش بزرگی از مشکلات ورزشی شهرستان حل خواهد شد که پیگیر این طرح هم هستیم.

زمین چمن ورزشگاه شهید سلیمانیان نهاوند یکی از قدیمی‌ترین زمین‌های فوتبال در نهاوند بوده که از دهه ۶۰ مورداستفاده اهالی ورزش نهاوند قرار می‌گرفته که به دلیل فرسودگی؛ چمن طبیعی این مجموعه به‌مرور زمین از بین رفته و غیرقابل استفاده می‌شود.

از دو سال پیش مراحل نصب زمین چمن و خرید آن توسط اداره کل ورزش و جوانان آغاز شد و در هفته گذشته با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی مراحل اجرایی کار زیرسازی این زمین چمن آغاز شد تا پس از اتمام چمن مصنوعی بر روی آن نصب شود.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=220600
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی در نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.