• امروز : شنبه - ۹ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 29 June - 2024
0

افتتاح استخر نمایشی نباشد بلکه قابل استفاده برای مردم شود

  • کد خبر : 158418
  • 25 تیر 1401 - 20:17
افتتاح استخر نمایشی نباشد بلکه قابل استفاده برای مردم شود

روز ۲۴ تیرماه خبر افتتاح استخر شهید «حاج قاسم سلیمانی» شهر اسدآباد از سوی رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان با عنوان تیتر شد این درحالی است که یکبار این پروژه به صورت نمایشی افتتاح شده است و مردم انتظار بهره برادری و بازگشایی آن را دارند. به گزارش عصرهمدان؛ سال ۹۹ بود که […]

روز ۲۴ تیرماه خبر افتتاح استخر شهید «حاج قاسم سلیمانی» شهر اسدآباد از سوی رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان با عنوان تیتر شد این درحالی است که یکبار این پروژه به صورت نمایشی افتتاح شده است و مردم انتظار بهره برادری و بازگشایی آن را دارند.

به گزارش عصرهمدان؛ سال ۹۹ بود که با پرده برداشتن این رسانه از افتتاح نمایشی استخر شهید «حاج قاسم سلیمانی» شهر اسدآباد با فشار وزیر ورزش وقت، بار دیگر تعمیر و رفع نواقص آن در دستور کار مسئولان قرار گرفت؛

اگرچه علاوه بر فرصت ضرب‌الاجلی دو ماهه دادستان سابق شهرستان اسدآباد و شرایط کرونا در طول ۳ سال فرصت دیگری را به پیمانکار داده بود تا نسبت به رفع نواقص این پروژه نمایشی اقدام کند اما همچنان این استخر در بلاتکلیفی به سر برد.

حال روز گذشته ۲۴ تیرماه بود که خبر افتتاح! این استخر در رسانه ای دیگر از سوی مهدی صمدپناهی، رئیس اداره ورزش و جوانان اسدآباد با عنوان “استخر شهیدسلیمانی اسدآباد به زودی افتتاح می شود” تیتر شد و بار دیگر پرداختن به این پروژه سوژه خبری شد.

وی در این باره اظهار کرده که طبق تعهد پیمانکار، رفع این مشکل آغاز شده و طبق پیش بینی ما، استخر، مردادماه به مرحله بهره برادری خواهد رسید.

یکی از دلایل افتتاح نمایشی استخر سرپوشیده شهید حاج قاسم سلیمانی در بهمن ۹۸ قرار گرفتن در آستانه انتخابات مجلس و استفاده تبلیغاتی از این پروژه بود که با فشار بر پیمانکار و وزیر ورزش رخ داد؛

حال که در آستانه انتخابات دیگر مجلس هستیم، انتظار می رود که بدون سؤاستفاده تبلیغاتی از این نوع پروژه ها ، استخر اسدآباد نمایشی اجرا و قابل بهره برادری باشد.

این رسانه بر اساس رسالت خطیر خود پیگیر این امر و منتظر پاسخ مسئولان محترم خواهد شد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=158418
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح استخر نمایشی نباشد بلکه قابل استفاده برای مردم شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.