• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
0
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند خبر داد:

افتتاح استخر بانوان و خوابگاه ورزشکاران تا پایان سال

  • کد خبر : 219433
  • 12 تیر 1403 - 8:37
افتتاح استخر بانوان و خوابگاه ورزشکاران تا پایان سال
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: دو پروژه استخر بانوان نهاوند و خوابگاه ورزشکاران تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری رسیده و افتتاح می‌شوند.

مسعود علی‌بخشی در بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی نهاوند در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری «عصر همدان»، گفت: شهرستان نهاوند در رشته‌های مختلف ورزشی استعدادهای زیادی دارد و توسط ورزشکاران این شهرستان مدال‌های زیادی در سال جاری کسب شده است.

وی اظهار داشت: بانوان نهاوندی یکی از نقاط قوت ورزش شهرستان هستند و در رشته‌های مختلف افتخار آفرین هستند.

علی‌بخشی افزود: برای حمایت از ورزش شهرستان نیاز به ایجاد زیرساخت و مکان‌های ورزشی مناسب داریم و این کار در دستور کار مجموعه قرار دارد.

وی به پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی شهرستان اشاره کرد و گفت: با تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری شهید آیت‌الله رئیسی به استان همدان و با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان و مسئولان ارشد شهرستان درصدد هستیم تا برخی از این پروژه‌ها به اتمام برسند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند ادامه داد: پروژه استخر بانوان روند پیشرفت فیزیکی قابل توجهی دارد و امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۳ افتتاح و به بهره برداری برسد.

وی افزود: با توجه به اهمیت میزبانی از تیم‌های ورزشی در شهرستان، تجهیز و افتتاح خوابگاه ورزشکاران نیز در دستور کار است و با توجه به پیشرفت این طرح انشاالله تا پایان سال جاری این پروژه نیز افتتاح می‌شود و جامعه ورزشی شهرستان از این دو مکان ورزشی بهره‌مند خواهند شد.

علی‌بخشی گفت: برای بررسی مشکلات از سالن چند منظوره حجاب، خانه وزنه‌برداری، خانه جودو و همچنین سالن کشتی مهندس حسین علیمرادیان بازدید‌هایی داشتیم تا بتوانیم‌ با حل مشکلات کمکی به ورزشکاران عزیز شهرستان داشته باشیم.

وی بیان کرد: برای استفاده بهینه و مناسب از مکان‌های ورزشی به صورت مستمر از آن‌ها بازدید می‌شود و نکاتی برای نگهداری بهتر به متولیان تذکر داده می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در پایان‌ اظهار داشت: بازدیدها از پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی نیز به صورت دوره‌ای ادامه دارد تا بتوانیم با افتتاح آن‌ها سرانه ورزش شهرستان را افزایش دهیم.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=219433
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح استخر بانوان و خوابگاه ورزشکاران تا پایان سال بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.