• امروز : دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 21 October - 2024
0
جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر خبر داد:

اعزام ۲۳۵ دانش‌آموز دختر به اردوی راهیان نور

  • کد خبر : 225993
  • 30 مهر 1403 - 9:59
اعزام ۲۳۵ دانش‌آموز دختر به اردوی راهیان نور
جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: نخستین گروه از دانش‌آموزان دختر ملایری به اردوی راهیان نور شمال غرب و غرب کشور اعزام شدند.

داوود مهدوی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با اشاره به آغاز اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور گفت: نخستین گروه از دانش‌آموزان ملایری به اردوی راهی نور غرب کشور اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزام دانش‌آموزان در غالب ۵ اتوبوس افزود: در این مرحله ۲۳۵ دانش‌آموز دختر از مدارس ملایر، سامن و جوکار در اردوی معنوی حضور می‌یابند‌.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی مختلف عنوان کرد: دانش‌آموزان دختر ملایری در این اردو از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور بازدید می‌کنند.

وی افزود: یادمان شهید بهشتی، بازی دراز، پادگان ابوذر و عملیات مرصاد مناطقی است که دانش‌آموزان در این اردو در آن حضور می‌یابند.

مهدوی عنوان کرد: در این سفر معنوی راویان دفاع مقدس از رشادت‌های رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت روایتگری می‌کنند.

وی با اشاره مهم‌ترین آثار حضور دانش‌آموزان در این مناطق عنوان کرد: اردوی راهیان نور تأثیر فرهنگی بسیار بسزایی بر روی نوجوانان دارد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: حضور دانش‌آموزان در اردوی راهیان نور باعث می‌شود علاوه بر آشنایی آنان با رشادت‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان اسلام به خودباوری و مقابله با دشمن برسند.

وی ایستادگی و مقاومت را مهم‌ترین پیام دوران دفاع مقدس دانست و گفت: در طی سال تحصیلی دانش‌آموزان دختر پسر در نوبت‌های مختلف به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

انتهای خبر/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=225993

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

چهار × 3 =