• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
2
فرمانده سپاه نهاوند خبر داد:

اعزام ۲۰۰ نهاوندی به اردوی راهیان نور غرب کشور

  • کد خبر : 221060
  • 09 مرداد 1403 - 9:52
اعزام ۲۰۰ نهاوندی به اردوی راهیان نور غرب کشور
فرمانده سپاه نهاوند گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس تعداد 200 نفر از بسیجیان محلات شهرستان نهاوند به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام شدند.

علی مختاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصر همدان» گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس رشادت‌های بی‌نظیری از خود نشان دادند و در مقابل دشمنان ایستادند تا امروز ما در امنیت و آسایش زندگی کنیم.

وی اظهار داشت: امروز وظیفه ما ادامه دادن راه این شهدای سرافراز و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان جامعه است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: یکی از برنامه‌هایی که می‌تواند فرهنگ شهادت و ایثار را بیشتر نمایان کند برگزاری اردوهای راهیان نور و حضور اقشار مختلف مردم در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: حضور نسلی که در دوران دفاع مقدس نبوده در مناطق جنگی و دیدن و شنیدن رشادت‌های رزمندگان اسلام از نزدیک می‌تواند موجب آشنایی هرچه بیشتر آن‌ها با شهدا و فرهنگ شهادت و جبهه و جنگ شود.

مختاری گفت: به‌رسم هرساله و در مناسبت‌ها و تاریخ‌های مختلف اردوهای راهیان نور از طرف سپاه شهرستان برنامه‌ریزی و انجام می‌شود که در این مرحله اعزام به مناطق عملیاتی غرب کشور برنامه‌ریزی‌شده است.

وی اظهار داشت: در این اردو ۲۰۰ نفر از خواهران و برادران از مناطق مختلف شهرستان در قالب چهار دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی مریوان و غرب کشور اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: از رزمندگان نهاوندی و پیشکسوتان جبهه نیز در این اردو برای بیان حماسه‌های شهدا به‌عنوان راویان استفاده‌شده است.

وی در پایان گفت: در این اردوی دوروزه از مناطق عملیاتی عملیات والفجر ۱۰، باشماق، سروآباد، سنندج و دیگر مناطق عملیاتی بازدید و با رشادت‌های شهیدان چمران، حاج احمد متوسلیان، شهید زین‌الدین و دیگر شهدا بیشتر آشنا می‌شوند.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=221060
  • دیدگاه‌ها برای اعزام ۲۰۰ نهاوندی به اردوی راهیان نور غرب کشور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.