• امروز : شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 19 October - 2024
0

اعزام ۱۴۰ نفر از بسیجیان شهرستان به مناطق عملیاتی غرب کشور

  • کد خبر : 30487
  • 16 آبان 1398 - 15:16
اعزام ۱۴۰ نفر از بسیجیان شهرستان به مناطق عملیاتی غرب کشور

فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: دانش آموزان بسیجی شهرستان رزن و درگزین به منظور آشنایی با یاد و ایثار شهدا به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام شدند. سرهنگ داوود مهدوی، فرمانده سپاه شهرستان رزن با اعلام خبر اعزام ۱۴۰ نفراز بسیجیان این شهرستان به مناطق عملیاتی غرب گفت: در این اردو دانش آموزان از […]

فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: دانش آموزان بسیجی شهرستان رزن و درگزین به منظور آشنایی با یاد و ایثار شهدا به اردوی راهیان نور غرب کشور اعزام شدند.

سرهنگ داوود مهدوی، فرمانده سپاه شهرستان رزن با اعلام خبر اعزام ۱۴۰ نفراز بسیجیان این شهرستان به مناطق عملیاتی غرب گفت: در این اردو دانش آموزان از مناطق عملیاتی استان کرمانشاه بازدید کردند.

وی با بیان اینکه به دنبال عمق بخشی به معرفت دانش آموزان بسیجی هستیم ادامه داد: در این اردو ۱۰ نفر از عزیزان پیشکسوت جهاد و شهادت، علما و مادحین نیز به عنوان راوی و مداح حضور داشتند.

مهدوی نجات کشور از مشکلات پیش رو را در گرو ایجاد فضای پر نشاط انقلابی در جوانان دانست و گفت: در راه ساختن کشور باید جوانان و نوجوانان را با روحیه و عمل ایثارگرانه پرورش داد.

فرمانده سپاه شهرستان رزن در پایان از اعزام دانش آموزان در سه نوبت تا پایان سال به اردوی راهیان نور خبر داد و گفت:در دوره اول مناطق بازی دراز و مرصاد مورد بازدید قرار گرفت.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=30487
  • دیدگاه‌ها برای اعزام ۱۴۰ نفر از بسیجیان شهرستان به مناطق عملیاتی غرب کشور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.