• امروز : شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 26 October - 2024
1
فرمانده سپاه ناحیه فامنین خبر داد:

اعزام ۱۰۰ دانش‌آموزان به اردوی راهیان‌نور غرب از فامنین

  • کد خبر : 226358
  • 05 آبان 1403 - 11:55
اعزام ۱۰۰ دانش‌آموزان به اردوی راهیان‌نور غرب از فامنین
فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: دفاع‌مقدس الگوی بزرگ و ارزشمندی از جانفشانی دلیران مردان ایران زمین برای نسل نوجوان و جوانان ما است.

هادی ربانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، با بیان اینکه اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزی در سال جاری از یکم آبان ماه آغاز شده‌است، اظهار کرد: در پنجمین روز آبان‌ماه ۲ دستگاه اتوبوس از دانش‌آموزان دختر از شهرستان‌فامنین با همکاری اداره آموزش و پرورش به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شد.

فرمانده سپاه فامنین با بیان این نکته که اردوی راهیان‌نور، بزرگترین برنامه فرهنگی در سطح کشور است که با همکاری و پشتیبانی دستگاه‌های مختلف اجرایی می‌شود، تصریح کرد: امروز هویت ملی و انقلابی و پرچم‌داری در جنگ شناختی دختران نوجوان و جوان ما هستند.

هادی ربانی ضمن اشاره به ایستادگی جوانان و مردم ما در دفاع‌مقدس که باعث شد دشمنان جرات پیش‌روی به خاک ایران را نداشته باشند، ابراز کرد: تمامی توطئه‌های دشمن به دست جوانان و نوجوانان در هشت سال دفاع‌مقدس خنثی شد، دانش‌آموزانی که امروز در راهیان‌نور شرکت می‌کنند تاثیر معنوی عمیقی از دفاع مقدس را دریافت کرده و در طول زندگی‌شان استمرار خواهد داشت.

وی ضمن قدردانی از دانش‌آموزان و دست‌اندرکاران در جهت اعزام اردوی راهیان‌نور  مطرح کرد: بسیار خوشحال و خوشبخت هستیم که خادم این نوجوان و زائران مناطق عملیاتی غرب بوده و ما با افتخار خادمی این دانش‌آموزان را در جنگ شناختی و تبیین را انجام می‌دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فامنین افزود: زائران دانش‌آموز دختر به مدت ۲ روز از مناطق عملیاتی و یادمان‌های غرب کشور بازدید خواهند کرد.

ربانی با اشاره به اینکه فعالیت‌های اردوی راهیان‌نور هر ساله از اوایل سال شروع شده و تا پایان سال ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در اعزام‌های نیمه دوم سال که از آبان‌ماه شروع گردیده از اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام خواهند شد.

انتهای خبر/ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=226358

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

17 − 6 =