• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
1

اصلاح‌طلبان در پی افزایش مشارکت با جلب نظر قشر خاکستری در همدان

  • کد خبر : 218519
  • 27 خرداد 1403 - 10:16
اصلاح‌طلبان در پی افزایش مشارکت با جلب نظر قشر خاکستری در همدان
رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان همدان گفت: جلب نظر و حضور حداکثری مردم، به ویژه قشر خاکستری، در انتخابات از رویکردهای اصلی اصلاح‌طلبان در این استان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ محمدابراهیم الهی‌تبار در نشست خبری روز شنبه با اشاره به اصل ۵۶ قانون اساسی مبنی بر حق حاکمیت مردم بر سرنوشت خود، اظهار کرد: بر اساس این اصل، هیچ کس نمی‌تواند این حق الهی را از مردم سلب کند و ملت این حق را از طریق انتخابات اعمال می‌کنند.

وی افزود: در همین راستا، اصلاح‌طلبان همدان با درک اهمیت حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، تلاش می‌کنند تا با جلب نظر اقشار مختلف جامعه، به ویژه قشر خاکستری، زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم را فراهم کنند.

الهی‌تبار با بیان اینکه قشر خاکستری شامل افرادی است که هنوز در مورد رای دادن به کاندیدای خاصی تردید دارند، گفت: جلب نظر این قشر از طریق ارائه برنامه‌های مدون و شفاف، پاسخگویی به دغدغه‌ها و مطالبات آنان و برگزاری مناظره‌ها و گفتگوهای آزاد امکان‌پذیر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان معتقدند که انتخابات با مشارکت حداکثری مردم، مظهر مردم‌سالاری دینی و پشتوانه‌ای قوی برای نظام جمهوری اسلامی است و برای تحقق این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

در این نشست خبری، سایر اعضای ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان نیز به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود برای جلب نظر قشر خاکستری و افزایش مشارکت مردم در انتخابات پرداختند.

 

انتهای خبر/ ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218519
  • دیدگاه‌ها برای اصلاح‌طلبان در پی افزایش مشارکت با جلب نظر قشر خاکستری در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.