• امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 22 September - 2024
1
عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه بوعلی سینای همدان:

اسرائیل با خوی درندگی روی نازی‌ها را سفید کرد

  • کد خبر : 224089
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۸:۱۸
اسرائیل با خوی درندگی روی نازی‌ها را سفید کرد
عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه بوعلی سینای همدان گفت: اسرائیل با خوی درنده‌گی روی نازی‌ها را سفید کرد، تنها راه مقابله با این جانوران مدرن، هوشیاری و دستیابی به تکنولوژی‌ها وفناوری‌هایی است که امروزه ضرورت زندگی بوده و در دسترس همگان قرار دارد.

حسن رحیمی‌روشن در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ در خصوص اتفاقات اخیر منطقه، اظهار کرد: این رژیم جعلی نشان داده است که از هر نوع جنایتی علیه هرکسی و هر قشری، اعم‌ از زن، مرد، کودک، نظامی و غیرنظامی، در طول ۷۵ سال عمر ننگین خود ابائی ندارد.

وی افزود: بمباران مناطق مسکونی، به‌کار بردن سلاح‌های ممنوعه، مثل فسفر سفید در بمبارانها، اعزام و استخدام تیم‌های ترور، بمب‌گذاری در منازل و خودرو‌های افراد هدف، آدم ربایی و…. از اقدامات روزمره رژیم‌صهیونیستی است.

عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه بوعلی سینای همدان خاطرنشان کرد: اخیراً استفاده از وسایل و ابزارهای ارتباطی غیرنظامی، مثل تلفن همراه، دستگاه‌های حضور غیاب، پیجر( پی‌جو) بی‌سیم و… در حمله به لبنان، جدید‌ترین روشی است که اسرائیل به‌کار گرفته است.

رحیمی‌روشن با بیان اینکه اتفاق اخیر زنگ خطری است برای همه ملت‌ها و به ویژه ملت ایران، عنوان کرد: باید ملت‌های جهان بخصوص ملل مسلمان مراقب ترفندها و روش‌های جدید و جنایتکارانه اسرائیل باشند.

وی یادآور شد: صهیونیست‌ها با جمعیت اندک ولی متحد و معتقد به‌مبانی فکری صهیونیسم، دولتی تا حدود زیادی نفوذ‌ناپذیر را شکل داده‌اند و با بهره‌وری از علم و دانش در همه ابعاد، و با به‌کارگیری سازمان جاسوسی مخوف خود موسوم به(موساد) که با همکاری سازمان‌های جاسوسی مثل انگلستان( Mi6 )و (CIA)بطور جدی با ملل مسلمان در حال جنگ و تجاوز هستند.

عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه بوعلی سینای همدان ابراز کرد: راهها و طرق جنگی آنان علاوه بر جنگ کلاسیک، ترور و…. عبارت است از سلطه و نفوذ در غول‌های صنعتی و معتبر دنیا در صدور فرآورده‌های و تجهیزات پزشکی آلوده، صدور فرآورده‌ها و تجهیزات صنعتی آلوده بخصوص در بخش الکترونیک، مخابرات و مکانیک کاربردی در صنایع نظامی، هسته‌ای، مخابراتی، شبکه‌های ماهواره‌ای، کشاورزی، صنعت تولید فراورده‌های ژنتیکی، غذایی، کشاورزی و دارویی آلوده…تربیت، جذب و پرورش عوامل نفوذی در کشور‌های دیگر.

رحیمی روشن در ادامه افزود: در چندسال گذشته موارد متعددی از این اقدامات در ایران شناسایی و خنثی شده است از جمله کیت‌های الکترونیکی وارداتی ایران که توسط موساد دستکاری و آماده انفجار در زمان‌مشخص بود.

وی با بیان اینکه این آلودگی کانکتور‌هایی که برای صنایع موشکی ایران کاربرد داشت، اگر توسط متخصصین متعهد ایرانی کشف نمی‌شد، فاجعه‌ای وحشتناک در صنایع موشکی رخ می‌داد، گفت: اسرائیل ‌بارها با نفوذ در شبکه‌های مخابراتی و ردیابی فرماندهان ارشد محورمقاومت و…. ترورهای زیادی انجام داده و درمورد اخیر اقدام به ترور دسته جمعی مردم لبنان نموده است.

عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه بوعلی سینای همدان تاکید کرد: ترور و آدم‌کشی شیوه آمریکایی‌ها نیز بوده، به‌نحوی که در زمان اشغال عراق صدها دانشمند عراقی را ترور کردند.

رحیمی روشن تصریح کرد: تنها راه مقابله با این جانوران مدرن، هوشیاری و دستیابی به تکنولوژی‌ها وفناوری‌هایی است که امروزه ضرورت زندگی بوده و در دسترس همگان قرار دارد.

انتهای پیام/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=224089

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.