• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
0

استقرار جمهوری اسلامی لرزه بر اندام طواغیت عالم انداخت

  • کد خبر : 180736
  • 12 فروردین 1402 - 22:46
استقرار جمهوری اسلامی لرزه بر اندام طواغیت عالم انداخت

استاد حوزه و دانشگاه گفت: روز جمهوری اسلامی برای این مبارک است که برای اولین بار در دنیا یک انقلاب بعد از بروز و ظهور و شکل گیری تعیین نوع حکومت را به رفراندوم گذاشت. حجت الاسلام والمسلمین مجتبی کوثری در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: دوازدهم فروردین یوم الله و روز تجلی قدرت خاص […]

استاد حوزه و دانشگاه گفت: روز جمهوری اسلامی برای این مبارک است که برای اولین بار در دنیا یک انقلاب بعد از بروز و ظهور و شکل گیری تعیین نوع حکومت را به رفراندوم گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی کوثری در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: دوازدهم فروردین یوم الله و روز تجلی قدرت خاص خداوند به بندگان است.

وی اظهار داشت: دوازدهم فروردین برای این یوم الله است که به استقرار حاکمیت و استمرار ولایت و دین در جامعه رسمیت بخشید و آرزوی تمام اولیا و انبیا را برای حاکمیت دین برآورده کرد.

کوثری ادامه داد: این روز تمام مدعیان دروغین دموکراسی در دنیا را به چالش کشید و الگویی جدید برای حاکمیت به دنیا معرفی کرد.

وی اظهار داشت: در این الگو جمهوریت و مردمسالاری در دل اسلامیت و حاکمیت الهی در کنار هم قرار گرفتند.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: دوازدهم فروردین به تفکر بسیار خطرناک و غلط جدایی دین از سیاست پایان داد و مردم با مشارکت تاریخی خود به این مهم رای دادند.

وی افزود: استقرار جمهوری اسلامی لرزه بر اندام طواغیت عالم انداخت و کاخ پوشالی آنها را متزلزل ساخت و بر همه ادعاهای آنها خط بطلان کشید.

کوثری بیان کرد: روز جمهوری اسلامی برای این یوم الله است که برای اولین بار در دنیا یک انقلاب بعد از بروز و ظهور و شکل گیری تعیین نوع حکومت را به رفراندوم گذاشت و مردم را مخیر ساخت نوع حکومت را خودشان تعیین کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با بصیرت و با آگاهی با مشارکتی بالغ بر ۹۴ درصد از کل جمعیت و با رای تاریخی ۹۸ درصدی موافقت خود با نظام جمهوری اسلامی را آزادانه اعلام کردند.

وی ادامه داد: این روز یوم الله و مبارک است چون نهال نوپای انقلاب اسلامی امروز سرسبز تر و قوی تر و با اقتدار تر از همیشه و بالنده تر به پیش می رود.

کوثری گفت: جمهوری اسلامی در گام دوم با صلابت بیشتر در حرکت است و این پیشرفت ها با وجود همه دشمنی ها و تحریم ها و تقابل های سخت و نرم در حال انجام است.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: با وجود همه جنگ های ترکیبی و شناختی و همه توطئه ها ولی امروز جمهوری اسلامی به برکت حضور مردم در صحنه و مقاومت مردم عزتمند و قدرتمند است.

وی در پایان گفت: مردمی که همه چیز خود را در راه این انقلاب گذاشتند و دنیا در مقابل این همه ایستادگی متحیر شده است و هرجا احساس وظیفه کردید با قدرت در صحنه حضور پیدا کردید.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=180736
  • دیدگاه‌ها برای استقرار جمهوری اسلامی لرزه بر اندام طواغیت عالم انداخت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.