• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
1

استقبال چشمگیر مردم تویسرکان از جشنواره ساخت آدم برفی+ تصاویر

  • کد خبر : 178236
  • 26 بهمن 1401 - 1:46
استقبال چشمگیر مردم تویسرکان از جشنواره ساخت آدم برفی+ تصاویر

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تویسرکان از برگزاری جشنواره خانوادگی ساخت آدم برفی در شهرستان تویسرکان خبر داد. اسحاق ترکاشوند، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تویسرکان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: جشنواره خانوادگی ساخت آدم برفی که از جمله برنامه های پیش بینی شده جشنواره زمستانی […]

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تویسرکان از برگزاری جشنواره خانوادگی ساخت آدم برفی در شهرستان تویسرکان خبر داد.

اسحاق ترکاشوند، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تویسرکان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: جشنواره خانوادگی ساخت آدم برفی که از جمله برنامه های پیش بینی شده جشنواره زمستانی استان همدان بود، بعدازظهر روز گذشته ماه و با همکاری اداره ورزش و جوانان، ادره آموزش و پرورش و هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان در محوطه آرامگاه میررضی آرتیمانی برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این جشنواره بیش از دو هزار نفر در قالب گروه های خانوادگی به ساخت آدم برفی پرداختند که پس از بررسی داوران، به برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

ترکاشوند افزود: برگزاری رویدادها و جشنواره ها از جمله اقداماتی است که در راستای ایجاد شور و نشاط در جامعه و به مناسبت های مختلف برگزار می شود.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=178236
  • دیدگاه‌ها برای استقبال چشمگیر مردم تویسرکان از جشنواره ساخت آدم برفی+ تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.