• امروز : پنج شنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 27 June - 2024
6

اردوی جهادی ادارات کبودراهنگ برای حل مشکلات مردم

  • کد خبر : 201635
  • 29 مهر 1402 - 11:52
اردوی جهادی ادارات کبودراهنگ برای حل مشکلات مردم
مسئولان ادارات و اصناف شهرستان کبودراهنگ به مناسبت گرامیداشت شهدای غزه و در راستای حل مشکلات اهالی روستای گمین قلعه از توابع بخش گل تپه اردوی جهادی یک روزه برگزار کردند.
به گزارش عصر همدان؛ مسئولان ادارات و اصناف شهرستان کبودراهنگ به مناسبت گرامیداشت شهدای غزه و در راستای حل مشکلات اهالی روستای گمین قلعه از توابع بخش گل تپه اردوی جهادی یک روزه برگزار کردند.
روستای گمین قلعه از توابع بخش گل تپه شهرستان کبودراهنگ روستایی کم برخوردار با حدود ۱۵۰ خانوار و ۶۰۰ نفر جمعیت در ۸۰کیلومتری شهر کبودراهنگ واقع شده است.
با توجه به مشکلات عدیده اهالی این روستا بسیج اصناف شهرستان کبودراهنگ در اقدامی جهادی مسئولین تمامی ادارات خدمات رسان را در اردوی جهادی یک روزه در این روستا مستقر کرد تا مسئولین از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شوند.
نیمه کاره ماندن بهسازی و آسفالت معابر ،عدم لایروبی قنات و کانال آب داخل روستا،عدم دسترسی به اینترنت پرسرعت و نبود برخی امکانات پزشکی ،رفاهی و ورزشی از مشکلات مهم روستای گمین قلعه بود.
پس از حضور یک روزه مسئولین شهرستات کبودراهنگ در این روستا اهالی از خدمات یک روزه گروه جهادی رضایت کامل داشتند و خواستار تداوم این حرکت های جهادی در سطح روستا بودند.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=201635
  • دیدگاه‌ها برای اردوی جهادی ادارات کبودراهنگ برای حل مشکلات مردم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.