• امروز : جمعه - ۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 28 June - 2024
1

ادامه و تعیین تکلیف مسکن های مهر فیروزان کیان برزول در قالب مسکن ملی

  • کد خبر : 169101
  • 11 آبان 1401 - 9:02
ادامه و تعیین تکلیف مسکن های مهر فیروزان کیان برزول در قالب مسکن ملی

معاون عمرانی فرماندار نهاوند در جلسه شورای مسکن شهرستان گفت؛در طرح تبدیلی مساکن مهر به نهضت ملی بنیاد مسکن به عنوان متولی تعیین تکلیف شهر فیروزان مشخص و راه وشهرسازی به عنوان متولی تعیین تکلیف گیان و برزول مشخص شده است. به گزارش عصر همدان؛ جعفر سلگی با تاکید بر تعیین تکلیف پروژه ایثارگران نهاوند […]

معاون عمرانی فرماندار نهاوند در جلسه شورای مسکن شهرستان گفت؛در طرح تبدیلی مساکن مهر به نهضت ملی بنیاد مسکن به عنوان متولی تعیین تکلیف شهر فیروزان مشخص و راه وشهرسازی به عنوان متولی تعیین تکلیف گیان و برزول مشخص شده است.
به گزارش عصر همدان؛ جعفر سلگی با تاکید بر تعیین تکلیف پروژه ایثارگران نهاوند هم گفت؛۱۳۷نفر برای ۴۰قطعه ۲۰۰متری ایثارگران بنیاد شهید در سال ۹۹ باید مورد  بررسی و تعیین تکلیف و واگذاری زمین به مالکان قرار بگیرد.
سلگی همچنین تاکید کرد؛دستگاههای خدمات رسان برق اب گاز و شهرداری برای ایجاد زیر ساخت ها در جریان مکان و محل های احداث و تعیین شده در جریان قرار بگیرند.
معاون فرماندار نهاوند درباره تامین زمین مورد نیاز برای مسکن ملی هم گفت؛ دستگاههای دولتی در بحث تامین کسری زمین موظف به اعلام زمین هایی که استفاده نمی شود به بنیاد مسکن برای تهیه زمین برای عموم شده اند.
سلگی در پایان از تعیین تکلیف مسکن های مهر در فیروزان گیان و برزول در قالب مسکن ملی خبر داد و گفت؛ مسکن مهر فیروزان تا دو ماه آینده در قالب مسکن ملی با پیگیری ونظارت بنیاد مسکن آغازبکار خواهد کرد.
انتهای پیام/س
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=169101
  • دیدگاه‌ها برای ادامه و تعیین تکلیف مسکن های مهر فیروزان کیان برزول در قالب مسکن ملی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.