• امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
1

ادامه روند آموزش های عمومی به مردم برای مقالبه با کرونا/دستگاه های متولی مکلف به نظارت بر تعطیلی صنوف در تویسرکان هستند

  • کد خبر : 59024
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲

فرماندار تویسرکان تویسرکان گفت: تمامی اصنافی که دستور به تعطیلی آن ها داده شده، باید برای مقابله با کرونا و جلوگیری از شیوع آن نسبت به تعطیلی تا پایان این بیماری عامل باشند و دستگاه‌های نظارتی هم مکلف به نظارت بازرسی هستند. به گزارش عصر همدان؛ «سید رسول حسینی» ظهر امروز درجلسۀ ستاد پیشگیری و […]

فرماندار تویسرکان تویسرکان گفت: تمامی اصنافی که دستور به تعطیلی آن ها داده شده، باید برای مقابله با کرونا و جلوگیری از شیوع آن نسبت به تعطیلی تا پایان این بیماری عامل باشند و دستگاه‌های نظارتی هم مکلف به نظارت بازرسی هستند.

به گزارش عصر همدان؛ «سید رسول حسینی» ظهر امروز درجلسۀ ستاد پیشگیری و مقابله بابیماری در تویسرکان، گفت: بیان روش‌های پیشگیری از ابتلای به کرونا ویروس به منظور آگاهی بخشی واطلاع‌رسانی به آحاد مردم یک ضرورت است.

وی اظهار کرد: این اطلاع رسانی ها با رویکرد آموزش به اقشار مختلف مردم با محوریت پیشگیری از شیوع کرونا و به ویژه رعایت نکات بهداشتی اهمیت بسیار دارد و می باید دردستورکار تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار گیرد.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه هنوز در مرحله مهار کرونا قرار نگرفته ایم، افزود: ضروری است تا همچنان مردم به توصیه ها گوش دهند و برای حفظ سلامت خود در خانه بمانند، چرا که کاهش تردد و تجمعات در مدیریت و کنترل بیماری این ویروس منحوس نقش مهمی دارد.

حسینی همچنین با اشاره به تعطیلی اصناف اعلام شده از سوی اداره صمت تا ریشه کنی کرونا، عنوان کرد: تمامی اصنافی که دستور به تعطیلی آن ها داده شده است باید برای مقابله با کرونا و جلوگیری از شیوع آن نسبت به تعطیلی تا پایان این بیماری عامل باشند و دستگاه‌های نظارتی هم مکلف به نظارت بازرسی هستند.

وی از مدیران دستگاه های مختلف خواست تا با همکاری مراکز بهداشتی و درمانی با بهره مندی از سامانه ۴۰۳۰ (سامانه ای که برای پاسخگویی به سوالات کرونایی مردم و ارائه مشاوره‌ های تخصصی راه اندازی شده)، وضعیت بهداشتی و سلامت شهرستان را رصد کنند.

 

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=59024
  • دیدگاه‌ها برای ادامه روند آموزش های عمومی به مردم برای مقالبه با کرونا/دستگاه های متولی مکلف به نظارت بر تعطیلی صنوف در تویسرکان هستند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.