• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
1
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد:

اخذ تسهیلات مسکن توسط ۱۲ هزار متقاضی همدانی

  • کد خبر : 221706
  • 21 مرداد 1403 - 17:41
اخذ تسهیلات مسکن توسط ۱۲ هزار متقاضی همدانی
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان در خصوص عملکرد تسهیلات ودیعه مسکن و میزان پرداختی ودیعه مسکن گفت: تا امروز ۱۲ هزار و۳۳۳ متقاضی، تسهیلات مسکن را در دولت سیزدهم اخذ کرده‌اند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ علیرضا صارمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص تسهیلات بانکی برای مسکن ملی، اظهار کرد: حدود ۸۱ هزار و ۳۲ واحد جمع سهمیه‌ در قالب ۱۹ بانک به استان همدان ابلاغ که از این تعداد تا به امروز ۶۰ هزار و ۹۵۹ واحد برای معرفی به بانک انجام شده است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات در قالب در واقع تسهیلات روستایی، خودمالکی و ۹۹ ساله حمایتی ابلاغ شده، عنوان کرد: تقریبا بیش از ۵۰ درصد این معرفی‌ها، توسط بانک‌ها منقاد قرارداد شده که میزان آن ۳۲هزار و ۷۲ واحد تا به امروز توسط بانک‌ها انجام شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه‌ و شهرسازی استان همدان موفق‌ترین بانک‌ها در این زمینه را بانک مسکن، تجارت، ملت، صادرات و بانک ملی معرفی کرد و گفت: در بخش تسهیلات روستایی از میزان ۳۱ هزار و ۴۳۸ واحد معرفی شده که ۱۷هزار و ۶۴۲ واحد انعقاد قرارداد شده‌اند.

صارمی با اشاره به تسهیلات خودمالگی که از میزان ۵ هزار و ۳۳۸ واحد، حدوداً ۴ هزار و ۸۷ واحد انعقاد قرارداد شده، بیان کرد: تسهیلات ۹۹ساله حمایتی هم ۲۹ هزار و ۱۳۹ واحد حدود ۱۲هزار و ۲۴۴ مورد انعقاد قرارداد شده است.

وی با بیان اینکه تامین زمین مسکن ملی بر عهده ما بود ادامه داد: تامین مسکن در سه بخش، گروه‌های کم درآمد، درآمد متوسط و با درآمد بالا در نظر گرفته شد که برای دو گروه اول، ۲۹ هزار و ۹۸۲ واحد بود که تامین زمین انجام شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه‌ و شهرسازی استان همدان در خصوص تعداد جلسات شورای مسکن استان، ابراز کرد: امسال ۱۷جلسه شورای مسکن اصلی در سطح استان انجام شد. این تعداد جلسات نسبت به سال‌های گذشته رشد چشمگیری داشته که حاصل زحمات شبانه‌روزی دوستان بوده و تک تک پروژه‌ها در جلسات بررسی می‌شد.

صارمی در خصوص عملکرد تسهیلات ودیعه مسکن و میزان پرداختی ودیعه مسکن گفت: تا امروز ۱۲ هزار و۳۳۳ متقاضی، تسهیلات مسکن را در دولت سیزدهم اخذ کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=221706
  • دیدگاه‌ها برای اخذ تسهیلات مسکن توسط ۱۲ هزار متقاضی همدانی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.