• امروز : یکشنبه - ۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 23 June - 2024
1
گامی بزرگ در راستای رونق تولید و اشتغالزایی؛

احیای ۳۸۳ واحد راکد تولیدی در همدان

  • کد خبر : 218243
  • 24 خرداد 1403 - 8:24
احیای ۳۸۳ واحد راکد تولیدی در همدان
احیای 383 واحد راکد تولیدی در استان همدان نویدبخش رونق تولید، افزایش اشتغالزایی و جهشی در مسیر توسعه اقتصادی استان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ در راستای تحقق شعار تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین و سیاست‌های حمایتی دولت سیزدهم از بخش تولید، شاهد احیای ۳۸۳ واحد راکد تولیدی در استان همدان طی سه سال گذشته بوده‌ایم. این اقدام ارزشمند، نویدبخش رونق تولید، افزایش اشتغالزایی و جهشی در مسیر توسعه اقتصادی استان به شمار می‌رود.

احیای ۱۰۱ واحد راکد در سال ۱۴۰۰

گام نخست در این مسیر، در سال ۱۴۰۰ با احیای ۱۰۱ واحد راکد تولیدی برداشته شد. با پیگیری‌های مستمر دستگاه‌های متولی، این واحدها به چرخه تولید بازگشتند و بار دیگر شاهد شکوفایی و رونق در آنها بودیم.

شتاب در احیای واحدهای راکد در سال ۱۴۰۱

در سال ۱۴۰۱، شاهد جهشی چشمگیر در احیای واحدهای راکد تولیدی در استان همدان بودیم. در این سال، ۱۸۱ واحد راکد شامل ۴۲ واحد در بخش صنعت و معدن، ۴۴ واحد در بخش کشاورزی و ۹۵ واحد در بخش گردشگری احیا و به چرخه تولید بازگشتند. این اقدام ارزشمند، نشان‌دهنده عزم جدی دولت سیزدهم برای رفع موانع تولید، حمایت از فعالان اقتصادی و ایجاد رونق در بخش‌های مختلف اقتصادی استان است.

تداوم احیای واحدهای راکد در سال ۱۴۰۲

در سال ۱۴۰۲ نیز روند احیای واحدهای راکد تولیدی در همدان ادامه داشته است. تاکنون ۱۰۱ واحد راکد شامل ۳۲ واحد در بخش صنعت و معدن، ۶۶ واحد در بخش کشاورزی و ۳ واحد در بخش گردشگری احیا شده‌اند و دستگاه‌های متولی در حال پیگیری برای بازگشت کامل آنها به چرخه تولید هستند.

مجموع ۳۸۳ واحد احیا شده در دولت سیزدهم

با تلاش‌های بی‌وقفه دولت سیزدهم و همکاری دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی، در مجموع ۳۸۳ واحد راکد تولیدی در استان همدان طی سه سال گذشته احیا شده‌اند. این اقدام ارزشمند، گامی مهم در جهت تحقق جهش تولید، افزایش اشتغالزایی، پویایی اقتصاد استان و ارتقای سطح زندگی مردم به شمار می‌رود.

احیای واحدهای راکد، امیدی دوباره برای تولید

احیای واحدهای راکد تولیدی، علاوه بر رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال، امیدی دوباره را در دل فعالان اقتصادی و تولیدی زنده می‌کند. این امر نشان‌دهنده تعهد دولت سیزدهم به حمایت از بخش تولید، رفع موانع و ایجاد بستر مناسب برای فعالیت‌های اقتصادی در کشور است.

امید است با تداوم این روند شاهد احیای هر چه بیشتر واحدهای راکد تولیدی در استان همدان و رونق و شکوفایی روزافزون در عرصه تولید و اقتصاد این استان باشیم.

انتهای خبر/الف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218243
  • دیدگاه‌ها برای احیای ۳۸۳ واحد راکد تولیدی در همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.