• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
4

احداث استخر قیر با ظرفیت هزار تن در اسد آباد

  • کد خبر : 185200
  • 07 خرداد 1402 - 13:01
احداث استخر قیر با ظرفیت هزار تن در اسد آباد

بهرنگ دالوند با اشاره به آغاز فصل کار عمرانی و انجام عملیات آسفالت‌ریزی و موزائیک‌ فرش معابر خیابان و کوچه‌ها و بلوارهای شهر اسدآباد، گفت: یک استخر قیر برای دپو در کارخانه آسفالت ایجاد کرده ایم تا در مواقع ضروری استفاده کنیم. شهردار شهر اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان از آغاز فصل امور […]

بهرنگ دالوند با اشاره به آغاز فصل کار عمرانی و انجام عملیات آسفالت‌ریزی و موزائیک‌ فرش معابر خیابان و کوچه‌ها و بلوارهای شهر اسدآباد، گفت: یک استخر قیر برای دپو در کارخانه آسفالت ایجاد کرده ایم تا در مواقع ضروری استفاده کنیم.

شهردار شهر اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان از آغاز فصل امور عمرانی شهرداری در سطح شهر خبر داد و اظهار کرد: خدمات شهرداری در حوزه عمرانی از جمله آسفالت‌ریزی کوچه‌ها و بلوارها و موزائیک‌کاری معابر در حال انجام است.

وی گفت: خدمات شهرداری در بخش آسفالت‌ریزی در کوچه‌های ولیعصر واقع در خیابان آیت الله جنتی، میدان سیدجمال، محوطه گلزار شهدا، شهید صامت محله سیدان خیابان آیت الله جنتی، بلوار شهید زیوری،  بلوار حاج آقا حمزه ای بوده است.

شهردار شهر اسدآباد تصریح کرد: عملیات موزائیک فرش هم در خیابان رفسنجانی و بلوار کشاورز هم در حال اجرااست.

وی یادآور شد: کوچه شهید یوسفی واقع در خیابان شهید وارسته هم در حال عملیات زیرسازی برای آسفالت ریزی است. دالوند با اشاره به وجود کارخانه آسفالت در اسدآباد و راه‌اندزی مجدد آن گفت: استخر قیر با ظرفیت هزار تن در محل کارخانه اسفالت ایجاد شده تا با استفاده از دپو آن در موقع ضروری بهره برد.

انتهای پیام/نظری

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=185200
  • دیدگاه‌ها برای احداث استخر قیر با ظرفیت هزار تن در اسد آباد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.