• امروز : یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 20 October - 2024
1

اجرای ۳ کیلومتر شبکه فرسوده سیمی برق به کابل خودنگهدار در اسدآباد

  • کد خبر : 48763
  • 23 بهمن 1398 - 13:25
اجرای ۳ کیلومتر شبکه فرسوده سیمی برق به کابل خودنگهدار در اسدآباد

امیرحسین بختیاری از اجرای حدود ۳ کیلومتر شبکه‌های فرسوده سیمی با کابل خودنگهدار خبر داد و گفت: برای اجرای این عملیات یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است. رئیس اداره برق شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگارعصر همدان؛ با ارائه گزارشی از عملکرد شرکت برق در این شهرستان اظهار کرد: حدود ۳ […]

امیرحسین بختیاری از اجرای حدود ۳ کیلومتر شبکه‌های فرسوده سیمی با کابل خودنگهدار خبر داد و گفت: برای اجرای این عملیات یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
رئیس اداره برق شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگارعصر همدان؛ با ارائه گزارشی از عملکرد شرکت برق در این شهرستان اظهار کرد: حدود ۳ کیلومتر از شبکه‌های فرسوده سیمی با کابل خودنگهدار تعویض شد که در این زمینه مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
وی از نصب یک دستگاه پست عمومی در شهرک فرهنگیان اسدآباد خبر داد و افزود: این دستگاه در جهت کاهش ضعف ولتاژ و افزایش کیفیت برق تحویلی به مشترکین منطقه انجام شده است.
رئیس اداره برق شهرستان اسدآباد همچنین از نصب ۱۳ دستگاه چراغ گازی روشنایی معابر بلوار با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد.
وی با بیان اینکه توسعه و احداث ۲ هزار و ۷۵۰ متر شبکه فشار ضعیف شهری برای تأمین برق متقاضیان جدید انجام شده است، افزود: برای اجرای این عملیات یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.
بختیاری گفت: توسعه و احداث ۵۲۰ متر شبکه فشار ضعیف روستایی جهت تامین برق متقاضیان جدید و نصب ۹۶ دستگاه چراغ در معابر روستاها با اعتبار ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال صورت گرفته است.
وی در راستای تامین برق گلزار شهدای روستای حبشی یک دستگاه پست اختصاصی نصب شده است، افزود: برای این امر بالغ بر ۳۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.
رئیس اداره برق شهرستان اسدآباد جابه جایی و نصب ۹۷ اصل پایه بتنی برای بهسازی و بهسازی معابر روستایی را از دیگر اقدامات این شرکت دانست و گفت: نصب این اصل پایه ها با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال انجام شده است.
وی از برق رسانی به روستای بدون برق چشمه بید خبر داد و گفت: برای اجرای این عملیات دو میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال هزینه شده است.
بختیاری از نصب ۵۰ دستگاه چراغ گازی در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: برای این امر ۳۵۰ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.
 وی از واگذاری ۴۵۰ اشتراک برق برای مشترکین جدید عادی و دیماندی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: برق ۳۵ مشترک جدید صنعتی و کشاورزی در سطح شهرستان با احداث سه و نیم کیلومتر شبکه و ۲۱ دستگاه پست برق هوایی با جذب اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شده است.
رئیس اداره برق شهرستان اسدآباد با اشاره به دیگر اقدامات اداره برق گفت: دو دستگاه پست عمومی واقع در روستای چنار سفلی و موسی آباد با مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جابجایی و اصلاح و رفع تحریم شده است.
 وی گفت تعمیر ۱۱۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی در سطح شهرستان با صرف اعتبار چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال انجام شده است.
بختیاری از نصب تجهیزات مانوری شامل ۶۰ دستگاه کات اوت تیغه ای سیلیکونی جهت پایداری خطوط برق در سطح شهرستان خبر داد و گفت: برای اجرای این امر ۵۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.
 وی با اشاره به تست و بازرسی بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه از لوازم اندازه گیری و تعویض ۵۵ دستگاه لوازم اندازه گیری معیوب گفت: ۲۲ دستگاه کنتور سه فاز عادی مکانیکی با دیجیتال فهان تعویض شده است.
رئیس اداره برق شهرستان اسدآباد به ساماندهی روشنایی معابر با نصب ۲ هزار و ۵۰۰ عدد لامپ ال ای دی جهت افزایش سطح روشنایی در معابر عمومی و تعمیر و سرویس حدود دو هزار دستگاه چراغ گازی خبر داد و افزود: بیش از ۳۰ درصد از خاموشی های خطوط برق شهرستان با انجام اقدامات پیشگیرانه و تعمیرات شبکه و اخذ رتبه اول در استان در کاهش خاموشی ها داشتیم.
 وی با اشاره به توزیع بیش از ۱۰ هزار بروشور و اقلام تبلیغاتی در سطح مدارس ادارات مساجد و مشترکین تجاری و خانگی گفت: ۹۸۰ مورد تفاهم نامه همکاری با کشاورزان صنایع ادارات برای مدیریت مصرف انرژی به منظور امکان کنترل پیک بار انعقاد شده است.
بختیاری با اشاره به شناسایی و جمع آوری حدود ۴۵۰ مورد استفاده غیرمجاز از شبکه برق شهرستان و تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی جهت اقدامات قانونی گفت: برداشت کامل اطلاعات تجهیزات شبکه فشار ضعیف شهر آجین و ورود اطلاعات در بستر جی آی اس برای ایجاد اتوماسیون در شبکه با صرف اعتبار ۷۰ میلیون ریال انجام شده است.
وی برگزاری سمینار آموزشی مدیریت مصرف ویژه بانوان در سالن جلسات فرمانداری کنترل پیک بار شهرستان بر اساس سهمیه بندی شهرستان بدون اعمال خاموشی برای مشترکین و انعقاد تفاهم نامه با فرماندهی بسیج ادارات برای جلب مشارکت فرماندهان بسیج در مدیریت مصرف و واحدهای تابعه آنها را از دیگر اقدامات اداره برق شهرستان برشمرد.
انتهای پیام/ن
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=48763

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

3 × 1 =