• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
2

اجرای ۳۰ برنامه شاخص مهدوی در روستاهای کبودراهنگ

  • کد خبر : 147896
  • 29 اسفند 1400 - 13:22
اجرای ۳۰ برنامه شاخص مهدوی در روستاهای کبودراهنگ

سرهنگ حسین سوری فرمانده سپاه شهرستان کبودرهنگ از اجرای ۳۰ برنامه شاخص مهدوی در سطح روستاهای این شهرستان خبر داد و اظهارکرد: با همکاری بسیج مداحان ،موسسه امید نجات‌ بخش و سازمان تبلیغات اسلامی بیش از ۳۰ برنامه شاخص مهدوی در اعیاد شعبانیه در سطح روستاهای شهرستان اجرا شده است. به گزارش عصرهمدان؛ سرهنگ حسین […]

سرهنگ حسین سوری فرمانده سپاه شهرستان کبودرهنگ از اجرای ۳۰ برنامه شاخص مهدوی در سطح روستاهای این شهرستان خبر داد و اظهارکرد: با همکاری بسیج مداحان ،موسسه امید نجات‌ بخش و سازمان تبلیغات اسلامی بیش از ۳۰ برنامه شاخص مهدوی در اعیاد شعبانیه در سطح روستاهای شهرستان اجرا شده است.

به گزارش عصرهمدان؛ سرهنگ حسین سوری فرمانده سپاه شهرستان کبودرهنگ از اجرای ۳۰ برنامه شاخص مهدوی در سطح روستاهای این شهرستان خبر داد و اظهارکرد: با همکاری بسیج مداحان ،موسسه امید نجات‌ بخش و سازمان تبلیغات اسلامی بیش از ۳۰ برنامه شاخص مهدوی در اعیاد شعبانیه در سطح روستاهای شهرستان اجرا شده است.

وی در خصوص این برنامه ها افزود:این برنامه به مدت ۱۰ روز در قالب اعزام روحانی و مداحان جهت برپایی جشن های شعبانیه در سطح روستاهای کبودراهنگ برگزار شد.

سوری در خصوص لزوم اجرای برنامه های مهدوی اضافه کرد:اعزام روحانیون متخصص در حوزه کودک و نوجوان از حوزه علمیه قم و اجرای برنامه های شاد تحت عنوان “عمو روحانی” از برنامه های مورد نیاز برای در جامعه اسلامی است.

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ خاطر نشان کرد: در گام دوم انقلاب باید در خصوص تبیین، بسترسازی و ایجاد فضای مناسب برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم و اجزای این برنامه ها از ملزومات جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=147896
  • دیدگاه‌ها برای اجرای ۳۰ برنامه شاخص مهدوی در روستاهای کبودراهنگ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.