• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
1
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان مطرح کرد:

اجرای طرح «شوق رویش» در جمعیت هلال‌احمر

  • کد خبر : 223597
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹
اجرای طرح «شوق رویش» در جمعیت هلال‌احمر
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان گفت: طرح تابستانی «شوق رویش» با شعار جوانان محور حرکت، تابستان متفاوت در جمعیت هلال‌احمر شهرستان همدان اجرا شد.

احمد مطلبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» اظهار کرد: طرح تابستانی «شوق رویش» با شعار جوانان محور حرکت، تابستان متفاوت در جمعیت هلال‌احمر شهرستان همدان اجرا شد.

وی بیان کرد: برنامه‌های طرح شامل برنامه‌های ابلاغی، پیشنهادی و مناسبتی بود که با هماهنگی اعضا و با هدف توانمندسازی آنان در جمعیت هلال‌احمر برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان بیان کرد: اعضای شرکت‌کننده در برنامه‌های شوق رویش در سامانه عضویت جمعیت هلال احمر ثبت شده‌اند تا بتوانند در دوره‌های جمعیت هلال احمر هم شرکت کنند و در آینده به عنوان امدادگر یاری‌گر هلال‌احمر باشند.

وی هدف از اجرای این طرح را فعال کردن خانه‌های هلال و کانون‌های سازمان دانست و افزود: از دیگر اهداف این طرح استفاده حداکثری اعضای سازمان از امکانات موجود در جریان غنی سازی اوقاف فراغت آنان، ارتقا نشاط اجتماعی در بین نوجوانان و جوانان، شناسایی و به کارگیری جوانان و داوطلبان توانمند جمعیت هلال احمر در امر تدریس و مربیگری بوده است.

مطلبی عنوان کرد: توانمندسازی اعضا در زمینه کسب مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و کارآفرینی و استفاده از اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در مراکز و آشنایی آنان با اهداف و برنامه‌های سازمان جوانان و تربیت اعضا در راستای اهداف جمعیت هلال‌احمر می باشد.

وی خاطرنشان کرد: اعضای خواهر و برادر کانون‌ها به تفکیک در اجرای برنامه‌های متنوع شوق رویش از جمله برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف، نشست‌ها، اردوهای جهادی الکفیل، جشنواره‌ها و غیره فعالیت داشته‌اند.

انتهای پیام/حا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=223597
  • دیدگاه‌ها برای اجرای طرح «شوق رویش» در جمعیت هلال‌احمر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.