• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
6

اجرای برنامه های فرهنگی در هتل ؟!

  • کد خبر : 189828
  • 20 تیر 1402 - 9:22
اجرای برنامه های فرهنگی در هتل ؟!
مدتی است که برنامه های مختلف با برچسب برنامه فرهنگی در هتل ها اجرا می شوند . اقدامی که تعجب فعالان فرهنگی را در سکوت مسئولین استان در پی داشته است .

به گزارش عصر همدان؛ بر اساس اعلام مجموعه های مختلف در استان همدان و در هفته جاری ، دو برنامه فرهنگی در هتل ! برگزار می شوند . تعجب نکنید ، برنامه ریزی شده در هتل نمایشگاه لباس برگزار شود.

همچنین حجت الاسلام شهاب مرادی در هتل در خصوص دختران و خانواده سخن بگویند . پیش از این هم یک نمایشگاه مد و لباس دیگر با شعار حجاب و عفاف در یک هتل دیگر برگزار شده بود .

تجمع های مختلف مجموعه های رسانه ای و فرهنگی هم در هتل مسبوق به سابقه است .

به راستی با وجود دهها مجموعه بزرگ فرهنگی در سطح شهر همدان و سالن های متعدد در مجموعه های مختلف ، چرا اجرای این برنامه ها در هتل برنامه ریزی می شود ؟!

سوال مهمی که به آن پاسخ داده نشده است .

به اذعان مسئولین صمت در استان و در نمایشگاه سال گذشته هتل کتیبه ، از قریب هشتاد غرفه برپا شده ، تنها چهار غرفه به حجاب و عفاف اختصاص داشته و مابقی در حوزه های برند و مد فعال بوده اند .

حال باید دید قرار است در نمایشگاه امسال که در هتل پارسیان بوعلی ، برنامه ریزی شده است ، چه تحولی رخ دهد ؟!

در عین تعجب ، برنامه سخنرانی حجت الاسلام شهاب مرادی که معمولا در حوزه جوانان و خانواده و تاکید بر سادره زیستی و.. است ، در هتل بوعلی ! اعلام شده است . این نیز باعث تعجب فعالان فرهنگی استان همدان شده است که چه سنخیتی بین مکان تجمع و سخنران وجود دارد ؟! هرچند در بستر فضای مجازی نیز به میزان حق الزحمه سخنران نیز انتقادهایی وارد شده است.

روی سخن ما با مدیران کم تجربه فرهنگی در استان همدان است . آقایان مدیر در دولت مردمی ؛ مراقب باشید به نام فرهنگ ، کار فرهنگی را به مسلخ تجمل گرایی و اشرافی گری نبرند. آفت این روزهای  کارهای فرهنگی ، ورود به عرصه شعارزدگی و گزارش سازی شیک و مجلسی بدون اثرگذاری در جامعه است .

برپایی نمایشگاههای مد و برند ،با حضور برندهای مشهور !  هیچ‌دردی را از موضوع حجاب و عفاف ،علاج نمی کند .

اگر دغدغه حجاب و عفاف دارید ، به ارایه خدمات ویژه در تولید و عرضه پوشاک عفیفانه با کیفیت و قیمت مناسب اهتمام کنید . این روزها مشکل اصلی خانم های محجبه همدانی ، تهیه لباس های مناسب با قیمت منطقی است نه حضور تولید کننده های برند با قیمت های نجومی و اجناس بنجل .

حسینی ، کارشناس رسانه

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=189828
  • دیدگاه‌ها برای اجرای برنامه های فرهنگی در هتل ؟! بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.