• امروز : جمعه - ۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 28 June - 2024
1
رئیس اداره نگهداری و پشتیبانی ارتباطات سیار استان همدان:

اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار همدان به شبکه اینترنت

  • کد خبر : 217426
  • 08 خرداد 1403 - 11:37
اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار همدان به شبکه اینترنت
رئیس اداره نگهداری و پشتیبانی ارتباطات سیار استان همدان با بیان اینکه توسعه شبکه اینترنت روستایی در دولت سیزدهم به خوبی انجام شد، گفت: درحال حاضر هیچ روستای بالای ۲۰ خانواری وجود ندارد که پوشش اینترنت نداشته باشد.

سعید ترکمان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه استان همدان در مجموع از نظر پوشش شبکه تلفن همراه جز استان‌های خوب در کشور است، گفت: پوشش شبکه روستایی در همدان نیز قابل قبول است.

وی با اشاره به اینکه در ایام گذشته تا حدودی مشکلات آنتن‌دهی تلفن همراه وجود داشت، افزود: علت مشکلات در آنتن دهی، گسترش شبکه ۴G و ۵G شدن اینترنت در استان بود که اختلالاتی را به وجود آورد.

رئیس اداره نگهداری و پشتیبانی ارتباطات سیار استان همدان ادامه داد: به دنبال رفع کلی مشکلات شبکه هستیم و اقدامات خوبی انجام شده است و اطمینان داریم تا آخر خرداد ماه مشکلات رفع شوند.

ترکمان با بیان اینکه در ایام کرونا فرصت توسعه شبکه با کمک دولت به وجود آمد، تصریح کرد: توسعه شبکه اینترنت روستایی در دولت سیزدهم به خوبی انجام شد و درحال حاضر روستای بالای ۲۰ خانوار وجود ندارد که پوشش اینترنت نداشته باشد.

وی در ادامه به موضوع سرقت کابل‌ها اشاره کرد و گفت: در یک‌سال گذشته این سرقت‌ها شدت گرفت که با حمایت بی‌دریغ پرسنل و نیروی انتظامی، سارقین دستگیر شدند و آرامش نسبی ایجاد شد.

رئیس اداره نگهداری و پشتیبانی ارتباطات سیار استان همدان خاطرنشان کرد: سرقت‌ها لطمه گسترده‌ای به شبکه موبایل و تلفن ثابت زد اما در شبکه موبایل به دنبال رفع این مشکلات هستیم.

ترکمان با بیان اینکه پهنای باند بیشتر و ارتقاء کیفیت سیگنال‌ها ارتباطی به اتمام سریع بسته‌های اینترنت ندارد، عنوان کرد: فقط اگر سرعت اینترنت بالا باشد استفاده افراد از اینترنت بیشتر است و در نتیجه فرد فکر می‌کند حجم اینترنت او زودتر تمام شده است.

وی ادامه داد: اپراتورها ملزم به رعایت قوانین هستند و اگر اپراتوری حد و مرز را رعایت نکند با جریمه سنگین روبه رو می‌شود.

رئیس اداره نگهداری و پشتیبانی ارتباطات سیار استان همدان در پایان گفت: سامانه ۹۹۹۰ پاسخگو شبانه روزی مردم در خصوص مشکلات شبکه تلفن همراه است.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217426
  • دیدگاه‌ها برای اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار همدان به شبکه اینترنت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.