• امروز : پنج شنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 27 June - 2024
1
رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در همدان تاکید کرد:

اتحاد، ولایت و اسلام کلیدِ جلوگیری از تکرار فاجعه‌های تاریخی

  • کد خبر : 218763
  • 31 خرداد 1403 - 23:14
اتحاد، ولایت و اسلام کلیدِ جلوگیری از تکرار فاجعه‌های تاریخی
 رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در همدان با اشاره به واقعه شهادت مسلم بن عقیل، گفت: اگر سه ضلع مردم، ولایت فقیه و اسلام با هم متحد باشند، در تاریخ شاهد تکرار فاجعه‌هایی مانند شهادت مسلم بن عقیل نخواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛وحدت مردم، ولایت فقیه و اسلام ضامن جلوگیری از وقوع فاجعه‌هایی مانند شهادت مسلم بن عقیل است.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف، در سخنرانی‌ای در همدان با اشاره به واقعه شهادت مسلم بن عقیل، گفت: اگر سه ضلع مردم، ولایت فقیه و اسلام با هم متحد باشند، در تاریخ شاهد تکرار فاجعه‌هایی مانند شهادت مسلم بن عقیل نخواهیم بود.

نیکزاد در ادامه با بیان اینکه حکومت دینی بر پایه اندیشه امامان معصوم شکل گرفته است، افزود: در سایه رهبری‌های ولایت فقیه، هیچ بن‌بستی در کشور وجود ندارد.

او همچنین با اشاره به رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدای دفاع مقدس، از جمله شهید همدانی، بر حفظ و تداوم آرمان‌های انقلاب اسلامی تأکید کرد.

 داوطلبان ریاست جمهوری باید ویژگی‌های دولت اسلامی را تبیین کنند

وی ادامه داد: در پی اظهارات برخی از داوطلبان ریاست جمهوری مبنی بر ادامه راه دولت اسلامی، کارشناسان و فعالان سیاسی خواستار تبیین دقیق این موضوع از سوی این افراد شدند.

نیکزاد افزود: کسانی که مدعی کاندیدای ریاست جمهوری شدند و ادعا دارند که ادامه دهند دولت شهید رئیسی هستند باید دیدگاه خود را از دولت اسلامی به طور شفاف و صریح ارائه دهند و ویژگی‌های مورد نظر خود را برای چنین دولتی برشمارند.

رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف گفت: ما آمده‌ایم تا فرمایشات رهبر راپیاده کنیم مشارکت سبب شناساندن مردم سالاری دینی خواهد شد و حضور مردم خاری است در چشم دشمنانی که هم و غم خود را یسته اند که بگویند مردم شرکت نمی کنند.

ضرورت تسلط بر سیاست داخلی و خارجی و ارائه برنامه برای حل معضلات

وی تاکید کرد: رئیس جمهور به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی کشور، نقشی محوری در تدوین و اجرای سیاست‌های داخلی و خارجی ایفا می‌کند. تسلط بر این دو حوزه و ارائه برنامه‌های مدون برای حل معضلات مختلف، لازمه‌ی موفقیت در این جایگاه است.

 

انتهای خبر/ الف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218763
  • دیدگاه‌ها برای اتحاد، ولایت و اسلام کلیدِ جلوگیری از تکرار فاجعه‌های تاریخی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.