• امروز : جمعه - ۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 28 June - 2024
3

ابتلای امام‌جمعه نهاوند به کرونا / مدت یک هفته در مراسمات و جلسات شرکت نخواهم کرد

  • کد خبر : 77484
  • 06 مرداد 1399 - 10:02

امام‌جمعه نهاوند گفت: در آزمایش سوم علائم خفیفی از کرونا مشخص‌شده است بنابراین به توصیه پزشکان مدت یک هفته در مراسمات و جلسات شرکت نخواهم کرد. به گزارش عصر همدان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در مورد ابتلا به ویروس کرونا گفت: در آزمایش سوم علائم خفیفی از کرونا مشخص‌شده است و در حال حاضر وضعیت جسمانی […]

امام‌جمعه نهاوند گفت: در آزمایش سوم علائم خفیفی از کرونا مشخص‌شده است بنابراین به توصیه پزشکان مدت یک هفته در مراسمات و جلسات شرکت نخواهم کرد.

به گزارش عصر همدان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در مورد ابتلا به ویروس کرونا گفت: در آزمایش سوم علائم خفیفی از کرونا مشخص‌شده است و در حال حاضر وضعیت جسمانی من مناسب است.

وی اظهار داشت: از همه دوستان که از طریق تلفن، تماس، پیام و …جویای احوال این‌جانب شدند، قدردانی می‌کنم و انشا الله با بهبودی وضعیت جسمانی در خدمت مردم نهاوند خواهم بود.

امام‌جمعه نهاوند گفت: با اصرار دوستان سه بار تست کرونا دادم، اول در قم آزمایش خون که منفی بود، دوم آزمایش سی‌تی‌اسکن در بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان که منفی بود و سوم آزمایش بزاق که دکتر دانشور سرپرست شبکه بهداشت و درمان بعدازاین آزمایش گفتند علائم ضعیف و خفیفی از بیماری کرونا مشخص‌شده است.

وی ادامه داد: به لطف خداوند متعال و دعای مردم حال عمومی این‌جانب خوب است اما به توصیه پزشکان یک هفته در مراسم‌ها و جلسات شرکت نخواهم کرد.

مغیثی گفت: به دلیل رعایت دستورات متخصصان و پزشکان و با توجه به اینکه این مسئله اجتماعی است و خدای‌نکرده مدیون افراد نباشیم حدود یک هفته مجالس تعطیل باشد و انشا الله با صحت و سلامتی در خدمت مردم عزیز نهاوند باشیم.

پایگاه خبری عصر همدان، برای حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی امام‌جمعه محترم شهرستان نهاوند و همه بیماران از درگاه خداوند متعال شفای عاجل مسئلت می‌کند.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=77484
  • دیدگاه‌ها برای ابتلای امام‌جمعه نهاوند به کرونا / مدت یک هفته در مراسمات و جلسات شرکت نخواهم کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.