• امروز : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 1 October - 2024
0
نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان تاکید کرد:

نقش‌آفرینی موثر آیت‌الله طاها محمدی در مسائل انقلاب و نظام

  • کد خبر : 217902
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۱۱
نقش‌آفرینی موثر آیت‌الله طاها محمدی در مسائل انقلاب و نظام
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان با اشاره به اینکه آیت‌الله طاها محمدی در مجلس خبرگان رهبری دو دوره منتخب مردم متدین استان همدان بودند، گفت: خدمات بسیاری در حوزه انقلابی، سیاسی، علمیه داشتند و در دستگیری از فقرا و رسیدگی به مشکلات پیش قدم بودند وگام های موثری در این راه برداشتند.

سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار«عصر همدان» با تسلیت ارتحال آیت الله طاها محمدی گفت: این عالم بزرگوار مدت مدیدی در حوزه های علمیه برای تحصیل علم عمر خود را صرف کردند و خدمت علماء بزرگی چون آیت‌الله العظمی میرزا هاشم آملی، علامه حسن زاده و علامه جوادی آملی تحصیل کردند.

 

موسوی اصفهانی با اشاره به اینکه در تدریس هم موفق بودند، افزود: شاگردان زیادی در حوزه‌های علمیه از دانش فلسفه، فقه و تفسیر از ایشان بهره مند شدند.

مدیر حوزه علمیه استان همدان اظهار کرد: مدت مدیدی در سنگر نماز جمعه فامنین موفق بودند و مصلی بزرگ فامنین را ساختند.

وی با بیان اینکه آیت‌الله طاها محمدی مدتی در همدان مشغول امامت جمعه و نماینده محترم ولی فقیه در استان همدان بودند، ادامه داد: در مسائل انقلاب و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و پشتیبانی از مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای نقش بسیار موثری داشتند و توفیقات زیادی در کارهای خیر و مراجعات مردمی داشتند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان گفت: تاسیس حوزه علمیه فامنین و در ادامه آن تحصیل و تدریس را در شرایط سخت اقتصادی انجام دادند و باعث تربیت صدها طلبه و فاضله و مدرس شدند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان در پایان با عرض تسلیت ارتحال این عالم بزرگوار به مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه مخصوصا حوزه علمیه استان همدان، مردم شریف استان همدان واستان‌های دیگر، فرزندان و بازماندگان، گفت: امید مغفرت ورحمت برای ایشان و گذشتگانی که در راه اسلام قدم برداشتند از خداوند برای آن مرحوم مغفرت و رحمت الهی و برای بازماندگان از خداوند متعال صبر و اجر مسئلت دارم.

 

انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217902
  • دیدگاه‌ها برای نقش‌آفرینی موثر آیت‌الله طاها محمدی در مسائل انقلاب و نظام بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.