• امروز : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 24 October - 2024
1
کارشناس مسائل سیاسی:

آمار شهدای غزه، نشان از جنون رژیم صهیونیستی دارد

  • کد خبر : 223270
  • 19 شهریور 1403 - 11:39
آمار شهدای غزه، نشان از جنون رژیم صهیونیستی دارد
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه بنابر آمار وزارت بهداشت فلسطین مجموع شهدای غزه به ۴۰ هزار و ۹۷۱ نفر رسیده است، گفت: آمار زخمی‌ها نیز به حدود ۹۵ هزار نفر رسیده و این نشان از جنون وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی دارد.

امیرعباس آقایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با اشاره به گذشت ۳۳۹ روز از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه، گفت: هرچه بیشتر از این جنگ می‌گذرد، رژیم کودک‌کش صهیونیستی دیوانه‌وارتر حملات وحشیانه خود را به هرجایی که دستش برسد می‌کند.

وی با بیان اینکه رژیم ظالم صهیونیستی در حملات هوایی به اردوگاه‌ها جان بی‌شماری از پناه‌جویان را گرفته است، افزود: بنابر آمار وزارت بهداشت فلسطین مجموع شهدای غزه به ۴۰ هزار و ۹۷۱ نفر رسیده است.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: آمار زخمی‌ها نیز به حدود ۹۵ هزار نفر رسیده است و این نشان از جنون وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی دارد.

آقایی با اشاره به حملات شب گذشته رژیم صهیونیستی به مناطقی از سوریه، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با این حملات ادعا می‌کند که برابر تهدیدهای ایران ایستاده و ادعا کردند که یکی از مقرهای سپاه پاسداران را هدف قرار دادند اما تا این لحظه چنین چیزی اطلاع رسانی نشده است.

وی با بیان اینکه شهروندان و سران رژیم کودک‌کش صهیونیستی عمیقاً دچار سردرگمی و ترس بابت تهدیدهای ایران شدند، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی هرکجا که احساس کند اقدام آن‌ها می‌تواند جلوی حمله ایران را بگیرد دست به کار می‌شوند و از هیچ اقدام بازدارنده‌ای عقب‌نشینی نمی‌کنند.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: در مجموع حملات رژیم ستمگر صهیونیستی به غزه، سوریه و حتی جنوب لبنان ادامه دارد و این حملات پی در پی نشان از ترس آن‌ها دارد.

آقایی در پایان با اشاره به اینکه سران رژیم صهیونیستی تأکید کردند که نتانیاهو و رژیم غاصب صهیونیستی به شکست نهایی نزدیک شدند، گفت: حتی سران رژیم گفتند نتانیاهو باید این موضوع را اعتراف کند.

انتهای پیام/سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=223270

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

16 + دو =