• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
4

آمادگی کامل نهاوند برای میزبانی از هیئت دولت/ نصب بنر خوش آمدگویی و خیر مقدم ممنوع

  • کد خبر : 159321
  • 04 مرداد 1401 - 12:20
آمادگی کامل نهاوند برای میزبانی از هیئت دولت/ نصب بنر خوش آمدگویی و خیر مقدم ممنوع

فرماندار نهاوند گفت: شهرستان برای میزبانی از هیئت دولت آمادگی کامل دارد و در این سفر تمرکز بر پاسخگویی به نیازمندی‌های مردم است. به گزارش عصر همدان، ضرغام احمدوند با اشاره به در پیش رو بودن سفر ریاست محترم جمهوری و هیات دولت به استان همدان، از آمادگی صد درصدی این شهرستان برای استقبال و […]

فرماندار نهاوند گفت: شهرستان برای میزبانی از هیئت دولت آمادگی کامل دارد و در این سفر تمرکز بر پاسخگویی به نیازمندی‌های مردم است.

به گزارش عصر همدان، ضرغام احمدوند با اشاره به در پیش رو بودن سفر ریاست محترم جمهوری و هیات دولت به استان همدان، از آمادگی صد درصدی این شهرستان برای استقبال و میزبانی از هیات دولت خبر داد.

وی اظهار داشت: تمامی تمهیدات و برنامه‌ریزی‌ های لازم برای میزبانی از هیات دولت در این شهرستان اندیشیده شده است.

احمدوند تاکید کرد: با توجه به سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی، نصب بنر خوش‌آمدگویی و خیرمقدم توسط ادارات، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی ممنوع است.

وی بیان داشت: در راستای سفر استانی پرخیر و برکت ریاست محترم جمهوری و اعضای هیات دولت، پرهیز از هرگونه تشریفات زائد و هزینه‌های غیر ضروری مورد تاکید است.

فرماندار نهاوند گفت: تلاش همه مجموعه شهرستان بر انجام ماموریت‌های محوله و انجام سفری پربرکت و کاربردی است.

وی هدف اصلی آیت‌الله رئیسی در سفرهای استانی را حضور در بین مردم و بررسی مسائل، مشکلات و نیازمندی‌ها عنوان کرد و گفت: تمرکز این سفر بر بررسی و پاسخگویی به اولویت‌ها و نیازمندی‌های اصلی مردم و شهرستان است که باید از این فرصت مغتنم به نحو احسن استفاده کنیم.

احمدوند از برگزاری نشست هماهنگی سفر ریاست‌جمهور به استان همدان با حضور بخشداران خبر داد و گفت: در این جلسه ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های شهرستان نهاوند به‌ منظور استقبال، بازدید از طرح‌های عمرانی، تولیدی و مشکلات نهاوند با حضور نماینده ویژه رئیس‌جمهور؛ بررسی شد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=159321
  • دیدگاه‌ها برای آمادگی کامل نهاوند برای میزبانی از هیئت دولت/ نصب بنر خوش آمدگویی و خیر مقدم ممنوع بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.