• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
9

آغاز لیگ فوتبال محلات همدان

  • کد خبر : 185507
  • 11 خرداد 1402 - 9:01
آغاز لیگ فوتبال محلات همدان

پس از چندین ماه وقفه، به همت فعالان عرصه ورزش محلات، یکدوره مسابقه فوتبال تحت عنوان جام شهیدان حاجی بابایی از فردا جمعه آغاز خواهد شد. به گزارش عصر همدان؛ در این پیکارها تیم های شهید رضایی چشین، پاس چشین، ثارالله شهید بهشتی، یاران محمد، پیشکسوتان محمد، شهید مدنی، نایب احمد، الوند، کولاک و هدف […]

پس از چندین ماه وقفه، به همت فعالان عرصه ورزش محلات، یکدوره مسابقه فوتبال تحت عنوان جام شهیدان حاجی بابایی از فردا جمعه آغاز خواهد شد.

به گزارش عصر همدان؛ در این پیکارها تیم های شهید رضایی چشین، پاس چشین، ثارالله شهید بهشتی، یاران محمد، پیشکسوتان محمد، شهید مدنی، نایب احمد، الوند، کولاک و هدف حضور دارند. در هفته نخست این مسابقات فردا جمعه و از ساعت ۸ صبح تیم های شهید رضایی چشین و پاس چشین به مصاف هم می روند، سپس در ساعت ۱۰ صبح نیز ثارالله شهید بهشتی با یاران محمد دیدار می کند.
در دیدارهای بعدازظهر نیز از ساعت ۱۵ پیشکسوتان محمد پذیرای شهید مدنی خواهد بود و تیم نایب احمد با الوند در ساعت ۱۷ آخرین مسابقه این هفته را برگزار می کنند.

تیم های کولاک و هدف این هفته با قرعه استراحت روبه رو شدند و قرار است رقابت ها در ۲ گروه پنج تیمی برگزار شود. مرتضی کوکبی مسوول برگزاری این دوره از مسابقات فوتبال محلات است و به تیم های اول تا سوم جوایز نقدی اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/ د
لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=185507
  • دیدگاه‌ها برای آغاز لیگ فوتبال محلات همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.