• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
1
یادداشت؛

آزمونی برای فتح قلّه

  • کد خبر : 224995
  • 15 مهر 1403 - 11:36
آزمونی برای فتح قلّه
ملّت ایران آزمون‌های دشواری را پشت سر‌گذاشته‌ و در آن موفق بوده‌‌اند که آزمون دفاع مقدس یک از هزار آنها بود که با سربلندی پشت سرنهاد ولی شاید بتوان گفت که سخت‌ترین آزمون‌ها در این چهار دهه را پیش‌رو داریم و نیز بنظر می‌رسد ما درگیر آخرین مراحل این آزمون‌ها هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ وعده‌‌الصادق ۱ عملیات موفقیت‌آمیز و غرور‌آفرینی بود که در نوع خودش در جهان رکورد و قلّه بود، چرا که هیچ کشور و گروهکی نتوانسته بود رژیم غاصب را مستقیم هدف آماج تعداد زیادی موشک‌ قرار دهد.

عملیاتی که سطح توقعات به حقّ مردم سلحشور ایران را افزایش داد و به جهانیان ثابت کرد رژیم غاصب حتی توان دفاع از خود در مقابل جمهوری اسلامی ایران را ندارد چه برسد به پاسخ و تقابل با قدرت نظامی که در حال حاضر در منطقه غرب آسیا و حتی جهان ابرقدرت به‌حساب می‌آید.

دولت شهید رئیسی با هماهنگی کامل دیپلماسی با میدان، به فرماندهی سردار رشید دیپلماسی یعنی شهید عزیز امیرعبدالهیان ثابت کردند که اگر هر دو جبهه نبرد با هم هماهنگ بوده و در حال هم‌افزایی باشند، نه اینکه دیپلماسی در حال وادادگی و رخوت تمام دست‌آوردهای میدان را تضعیف کند.

اتفاقات بزرگی بعد از انتقال دولت به آقای پزشکیان افتاد، که شاید بدترین آن ترور شهید هنیه و شهادت سید حسن نصرالله بود که به باور همگان دومی محصول انفعال و تأخیر در پاسخ ترور اول بوده است.

دشمن هم که در دشمنی و خصومت خود با کسی تعارف ندارد و هر چقدر در جبهه مقابل انفعال ببیند، با وقاحت تمام مرحله جدیدی از تجاوزات خود را به منصه ظهور می‌گذارد و نو‌به نو برنامه‌های خود را اجراء می‌کند.

مجاهدین لبنانی با فداکاری و رشادت توانستند بلاکش مردم مظلوم فلسطین و غزه شده و بعد از گذشت حدود یکسال صحنه جنگ را از غزه به شمال سرزمین‌های اشغالی یعنی جنوب لبنان بکشانند و این جانفشانی تا حد نمایان و برجسته گشت که حتی دبیرکل قهرمان و عزیز حزب‌الله سلحشور، فدایی آرمان والای آزادی قدس شریف شد.

شاید پیچ تاریخی به شدیدترین قسمت خود رسیده و به فرموده حجت‌ حقّ حضرت امام خامنه‌ای ( دام ظله ) ما نزدیک قلّه هستیم و دشمن نفس‌های آخرش را می‌کشد و باید تمام قدرت و اتحّاد کامل به جنگ ظلم و طغیانگران جهانی برویم و مو به مو آرمان‌های امام راحل را باید دنبال کنیم چرا که تنها راه صلاح و موفقیت است برای مردم ایران.

دولت مستقر به یک تجدیدنظر در عملکرد چند ماهه خود دارد چرا که دشمن دقیقا منتظر قدری ناهماهنگی و ناترازی در عملکرد نیروهای جبهه مقاومت دارد که دولت و ملّت ما به مثابه مغز متفکر و موتور متحرّک آن می‌باشد هستند.

اکنون لازم است دولت و ملّت همانند همیشه این چهار دهه، پشتیبان ولایت فقیه به رهبری امام عزیزمان حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای حفظه‌الله باشند، چرا که چشم همگان ، خودی و غیر خودی به ماست و اگر خدای ناکرده ضعیف عمل کنیم خدای تعالی با هیچ قومی عقد اخوّت نبسته است.

توجه شما را به آیه ۱۱ سوره رعد که می‌فرماید: «إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ؛ در حقیقت‏ خدا حال قومى را تغییر نمى‏‌دهد تا آنان حال خود را تغییر دهند» جلب می‌کنم ، حالا این گوی و میدان است که برای ما آماده است، آزمون‌های دشواری را پشت سر‌گذاشته‌ و موفق بوده‌ایم که آزمون دفاع مقدس یک از هزار آنها بود که ملّت عزیز ایران با سربلندی پشت سرنهاد ولی شاید بتوان گفت سخت‌ترین آزمون‌ها در این چهار دهه را پیش‌رو داریم و نیز بنظر می‌رسد ما درگیر آخرین مراحل این آزمون‌ها هستیم.

طاهره ساعتی معصومی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=224995

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.