• امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
0

آریان، امید پیشرفت یا تجربه تلخ

  • کد خبر : 226095
  • 01 آبان 1403 - 11:20
آریان، امید پیشرفت یا تجربه تلخ
ملایر برای نخستین‌بار در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور دارای سهمیه شده است و تیم آریان نماینده ملایر در این مسابقات است.

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ ملایر امسال برای نخستین‌بار در لیگ دست‌دوم فوتبال کشور دارای یک نماینده است که می‌تواند باعث شوروشوق هواداران فوتبال شود.

تیم فوتبال آریان نماینده شهرستان ملایر در لیگ ۱۴ تیمی لیگ دست دوم کشور است و با تیم‌های دیگر به رقابت می پردازند و این شهر شاهد حضور مربیان و بازیکنان مختلف خواهد بود.

سوال مهم برای فوتبال دوستان ملایری این است که چگونه ملایر در لیگ دست دوم فوتبال کشور صاحب سهمیه شد و به این مسابقات راه یافت.

تیم آریان سال گذشته به عنوان نماینده همدان در مسابقات لیگ دست‌دوم کشور حضور داشت و به مقام هفتم دست‌یافت و این همان تیم شهرداری همدان است که در سال‌های گذشته در این لیگ دسته دوم در کنار پاس به‌عنوان دو نماینده استان همدان فعالیت داشته است.

* برای جلوگیری از خروج امتیاز از استان آریان به ملایر واگذار شد

رئیس هیئت فوتبال شهرستان ملایر در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به آخرین وضعیت تیم آریان عنوان کرد: این تیم امسال برای جلوگیری از خروج امتیاز تیم لیگ دست‌دوم از استان به شهرستان ملایر منتقل شد.

حامد چهاردولی افزود: یکی است مهم‌ترین ویژگی ین تیم این است که در تمامی رده‌های سنی مشغول به فعالیت است و در رده سنی امید در لیگ یک کشور حضور دارد.

وی توجه به تیم‌های پایه را از اولویت‌های آریان دانست و گفت: آریان یک تیم خصوصی است که در ملایر زیرساخت‌های ورزشی به آن تعلق‌گرفته است.

رئیس هیئت فوتبال ملایر بیان کرد: تیم در ابتدای راه اقدام به تست‌گیری بازیکنان برای حضور در تیم امید لیگ یک کشور کرد که ۶ بازیکن ملایری در آن حضور دارند.

وی با بیان اینکه حضور این تیم می‌تواند به پیشرفت فوتبال ملایر کمک بسزایی کند، تأکید کرد: با در اختیار قراردادن ورزشگاه شهید روحیان به این تیم برای تمرینات سرمایه‌گذاران آریان زیرساخت‌ها و نواقص ورزشگاه را برطرف می‌کنند.

چهاردولی گفت: ورزشگاه‌ها برای میزبانی در لیگ دست ۲ نیاز به استانداردهای خاص داشته که حضور آریان در این رده و میزبانی از تیم های مختلف فرصتی مناسب برای رفع کمبودهای ورزشگاه شهید روحیان است.

وی به نتایج این تیم در مسابقات اشاره کرد و گفت: تیم آریان در هفته اول به مصاف تیم استقلال زیدون رفت که علی‌رقم ارائه یک بازی قابل قبول با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کرد.

رئیس هیئت فوتبال ملایر گفت: تیم آریان در هفته دوم میزبان تیم شهرستان کاسپین بابل است و امید داریم با استفاده از شرایط میزبانی بتواند امتیاز این مسابقه را کسب کند.

وی بیان کرد: هیئت فوتبال شهرستان محل تلاش می‌کند با انجام حمایت‌های لازم این تیم بتواند جایگاه مناسب در لیگ دارای به دست بیاورد.

چهاردولی با اشاره به لزوم حمایت از این تیم عنوان کرد: تیم آریان در ۱۳ مسابقه میزبان تیم های مختلف است و حضور مربیان با سابقه و بازیکنان مختلف فرصتی مناسب برای شهرستان ملایر است.

وی با بیان اینکه چشم‌انداز این تیم حضور در لیگ‌های بالاتر است، گفت: تیم مدیریتی آریان در سال‌های گذشته موفق بوده و علی‌رقم هزینه‎های فراوان تیمداری و مشکلات موجود، به خوبی این مسائل را مدیریت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ بی شک حضور یک تیم با نام ملایر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور می تواند آثار خوبی بر روی فوتبال شهرستان بگذارد . بیش از پیش نام جهانشهر ملایر را بر سر زبان‌ها بیندازد.

نباید فراموش کرد که فوتبال یکی از محبوب‌ترین رشته های ورزشی در بین نوجوانان و جوانان است و حضور در لیگ‌های کشوری می‌تواند پاشنه آشیل پیشرفت در شهرستان باشد.

امید است با مدیریت خوب و ایجاد حمایت‌های لازم این تیم با ثبات در شهرستان ملایر باعث پیشرفت فوتبال شهرستان شود.

محمد گل محمدی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=226095

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

پانزده + 15 =