• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 1 July - 2024
0

آرمان‌های خمینی(ره) رمز ماندگاری انقلاب ایران است

  • کد خبر : 185545
  • 11 خرداد 1402 - 10:35
آرمان‌های  خمینی(ره) رمز ماندگاری انقلاب ایران است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  گفت: رمز ماندگاری انقلاب را آرمان‌های انقلاب دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر وحی، اسلام ناب محمدی  و اصل ولایت فقیه است و این مسئله ماندگاری انقلاب ایران را دوچندان کرده است. حجت‌الاسلام‌‌ و المسلمین احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو […]

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  گفت: رمز ماندگاری انقلاب را آرمان‌های انقلاب دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر وحی، اسلام ناب محمدی  و اصل ولایت فقیه است و این مسئله ماندگاری انقلاب ایران را دوچندان کرده است.

حجت‌الاسلام‌‌ و المسلمین احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به مهمترین دلایل ماندگار انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: انقلاب اسلامی به عنوان عطیه بزرگ حضرت امام خمینی(ره) متوقف بر ۲۲ بهمن نیست و همچنان تپنده و حرکت‌آفرین است و آن به دلیل آرمان‌ها و اهداف این انقلاب است.

وی افزود: استکبارستیزی، فسادستیزی، توجه به محرومین و مستضعفین از جمله اهداف مهم انقلاب اسلامی ایران است که سبب ماندگاری آن شده است و امام خمینی(ره)  انقلاب اسلامی ایران این شعارها خلق کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اهداف انقلاب اسلامی ایران به آن قداست داده است، تصریح کرد: شعارهای انقلاب را در هر زمانی و در هر جای دنیا مورد توجه افراد حق‌طلب است و باعث علاقمندی آنان به انقلاب ایران می شود. وی رمز ماندگاری انقلاب را آرمان‌های انقلاب دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر وحی، اسلام ناب محمدی  و اصل ولایت فقیه است و این مسئله ماندگاری انقلاب ایران را دوچندان کرده است.

حجت الاسلام آزادی خواه با اشاره به عناصر مکتب انقلاب اسلامی تصریح کرد:  توجه به وحی الهی و ولایت الهی که همان ولایت فقیه نخستین عنصر از مکتب انقلاب اسلامی ایران است و ریشه انقلاب ایسران در دین و معنویت است.

وی افزود: فسادستیزی و مبارزه با فساد در هر سطحی دیگر عنصر مکتب انقلاب اسلامی ایران است همین امر باعث شده که حکومت با هیچ کسی در هیچ جایگاهی  تعارف نداشته باشد و افراد بسیاری در دوران چهل و پنج ساله انقلاب ار قطار انقلاب پیاده شده‌اند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: توجه یه مسئله فسادستیزی باعث شده است که علی رغم همه نفوذهایی که در انقلاب شده است انقلاب ایران از پاک‌ترین حکومت‌های دنیا قلمداد شود. وی استکبارستیزی را روحیه بزرگ و بینظیری در انقلاب اسلامی ایران  دانست و گفت: استقلال‌خواهی سومین عنصر از مکتب انقلاب اسلامی ایران است که از ابتدای راه یکی از شعارهای اصلی بوده است  که به معنای توجه به داشته‌های داخلی و رشد و توسعه آن است.

حجت الاسلام آزادی خواه با اشاره به سخنان رهبری درباره توجه به صادرات و کاهش واردات تصریح کرد: این سخنان رهبری به معنای استقلال طلبی است که از عناصر اصلی  مکتب انقلاب اسلامی ایران است.

وی مردمی بودن را یکی از اصلی‌ترین عناصر مکتب انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: نقش مردم در انقلاب اسلامی ایران محوری است و برگزاری انتخابات متعدد از ریاست جمهوری گرفته تا انتخابات مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا نشان از نقش و جایگاه مردم است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهمترین مبانی و شاخص‌های  امام خمینی(ره) تصریح کرد: ساده زیستی و دوری از تجمل یکی از ویژگی های برجسته امام خمینی(ره) بود که سایر رهبران دنیا این ویژگی را ندارند.

وی  توجه به محرومین را از دیگر ویژگی‌های امام خمینی دانست و گفت: امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی ایران را انقلاب محرومین و مستضعفین می‌دانست و بیشترین توجه را به این امر داشت.

انتهای پیام/گلمحمدی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=185545
  • دیدگاه‌ها برای آرمان‌های خمینی(ره) رمز ماندگاری انقلاب ایران است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.