• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
1

کیوان الوندی مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان شد

  • کد خبر : 164265
  • 12 شهریور 1401 - 22:05
کیوان الوندی مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان شد

پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما در حکمی ” کیوان الوندی” را به سمت مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان، منصوب کرد. به گزارش عصرهمدان؛ پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما در حکمی ” کیوان الوندی” را به سمت مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان، منصوب کرد. احصاء و اولویت بندی ظرفیت های رسانه ای استان برای […]

پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما در حکمی ” کیوان الوندی” را به سمت مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان، منصوب کرد.

به گزارش عصرهمدان؛ پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما در حکمی ” کیوان الوندی” را به سمت مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان، منصوب کرد.

احصاء و اولویت بندی ظرفیت های رسانه ای استان برای حضور در عرصه‌ های بین المللی، ملی و محلی؛ تلاش در مسیر عدالت رسانه ای با تدوین برش استانی سند تحول و فهرست ها و پیوست های مربوطه و تمهید جهش کمی و کیفی در تولید محتوای حرفه ای و مردمی؛ انجام تدابیر لازم برای هم‌افزایی حداکثری رسانه ملی با ظرفیت های فکری، فرهنگی، اجتماعی، علمی و مدیریتی منطقه و تعامل فعال با جبهه فرهنگی-اجتماعی انقلاب اسلامی؛ و توجه ویژه به حوزه‌های مغفول عملیات رسانه ای اعم از روستاها، نخبگان و فرهیختگان، پشتیبانی رسانه ای از سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی ـ انقلابی و … از جمله مواردی است که پیمان جبلی در حکم انتصاب ” کیوان الوندی” بر آنها تاکید کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=164265
  • دیدگاه‌ها برای کیوان الوندی مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.