• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
2
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

کنارگذر غربی همدان باید تعیین تکلیف شود

  • کد خبر : 221985
  • 29 مرداد 1403 - 8:28
کنارگذر غربی همدان باید تعیین تکلیف شود
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی صوفی درباره تکمیل کنارگذر غربی همدان گفت: بالاخره پروژه‌ای که انجام شده باید تکمیل شود، چرا که برای انجام این عملیات، از بیت‌المال هزینه شده و بالاخره باید تعیین تکلیف شود.

عباس صوفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ در خصوص به تعویق افتادن راه‌اندازی کنارگذرغربی در همدان، اظهار کرد: در مرحله اول ما افتخار می‌کنیم که زائران اربعین قدم بر چشم گذاشته و از شهر ما عبور می‌کنند.

وی افزود: اینکه زوار امام حسین علیه‌السلام به داخل شهر ما آمده و موکب‌ها نیز به آنها خدمات می‌دهند، چه افتخاری بالاتر از اینکه ما در خدمت زوار باشیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اساساً حتی اگر کنارگذر غربی هم فعال بود این افتخار بود که زوار به داخل شهر رفته و رفع خستگی کنند.

صوفی با تاکید بر اینکه موضوع رینگ سوم شهر همدان را باید در اولویت قرار بدهیم، عنوان کرد: باید وزارت مسکن و شهرسازی و شهرداری بطور جدی موضوع رینگ سوم شهر همدان را در دستور کار خودشان قرار بدهند.

وی کنارگذر غربی را به‌عنوان نقطه اتصال شهر به غرب کشور معرفی کرد و خاطرنشان کرد: جاده اختصاصی که همدان را به‌سمت غرب کشور جدا می‌کند، کنار گذر نبوده و مهم‌تر از هر چیزی برای تکمیل این پروژه چند سالی درگیر هستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ۶ کیلومتر این جاده اصلا دست نخورده، متاسفانه الان هم به دلیل مشکل منابع مالی دولت، فعلا اقدامی برای تکمیل این پروژه انجام نشده است.

صوفی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر چگونگی تکمیل این پروژه، بیان کرد: بالاخره پروژه‌ای که انجام شده باید تکمیل شود، چرا که برای انجام این عملیات، از بیت‌المال هزینه شده و باید بالاخره تعیین تکلیف شود.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=221985
  • دیدگاه‌ها برای کنارگذر غربی همدان باید تعیین تکلیف شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.