• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
3

کشاورزانی که در مصرف برق صرفه جویی کنند، مشمول بسته های تشویقی می شوند

  • کد خبر : 75016
  • 21 تیر 1399 - 15:53
کشاورزانی که در مصرف برق صرفه جویی کنند، مشمول بسته های تشویقی می شوند

مازیار بلالی مقدم از امضای تفاهم نامه مدیریت توزیع برق با کشاورزان خبر داد و گفت: کشاورزانی که مصرف برقشان را مدیریت کنند از بسته های حمایتی و تشویقی برخوردار خواهند شد به گزارش عصر همدان، یکی از موضوعاتی که این روزها با گرم شدن هوا شاهد آن هستیم قطعی برق در بعضی از ساعات […]

مازیار بلالی مقدم از امضای تفاهم نامه مدیریت توزیع برق با کشاورزان خبر داد و گفت: کشاورزانی که مصرف برقشان را مدیریت کنند از بسته های حمایتی و تشویقی برخوردار خواهند شد

به گزارش عصر همدان، یکی از موضوعاتی که این روزها با گرم شدن هوا شاهد آن هستیم قطعی برق در بعضی از ساعات شبانه روز است.

در این باره گفتگویی با رئیس اداره برق شهرستان بهار داشتیم که در ادامه می خوانید.

مازیار بلالی مقدم که به تازگی مدیریت توزیع برق شهرستان را عهده دار شده است در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به اینکه فصل تابستان پیک بار مصرف در کشور است، لذا ممکن است در این روزها شواهد قطعی برق در بعضی از ساعات باشیم، تمام تلاش ما این است که این قطعی را به کمترین زمان ممکن برسانیم.

 بلالی ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور را روزهای پر مصرف سال در کشور دانسته و افزود: در زمینه کمتر شدن قطعی برق اقداماتی انجام داده‌ایم که از آن جمله می توان به بسته تشویقی و حمایتی وزارت نیرو و شرکت توانیر در راستای امضای تفاهمنامه با کشاورزان اشاره کرد.

  رئیس اداره برق شهرستان بهار  ادامه داد: در تفاهم نامه‌ای که با کشاورزان منطقه داشتیم، مقرر شده اگر ۴ ساعت از مصرف شان را در ساعت ۱۳ تا ۱۷ که بیسترین مصرف از شبانه دوز در این ساعت رخ می دهد، کمتر کنند، اداره برق نیز تخفیفاتی به آنها داده یا برق مصرفی آنها را مجانی می‌کند.

بلالی اذعان داشت: اطلاع رسانی از طریق واحد مدیریت مصرف به صنف های مختلف در راستای کم کردن مصرف از دیگر اقدامات ما بوده به این شکل که از طریق کانالهای مختلف صنف هایی که دارای مصارف اداری، خانگی، صنعتی، کشاورزی هستند به صورت مستمر اطلاع رسانی کرده ایم که در مصارفشان صرفه جویی کنند.

وی بیشترین پیک بار مصرف در طول شبانه روز را ساعت ۱۳ تا ۱۷ عنوان کرد و با تاکید بر این موضوع گفت: به دلیل دمای بالای استان های جنوبی در کشور در طول روز پیک بار مصرف در این ساعت از شبانه روز قرار دارد و چون پیک بار به صورت کشوری است ما نیز تعمیرات شبکه را در این ساعات قرار می دهیم.

رئیس شرکت توزیع برق شهرستان بهار با اعلام این مطلب که سهمیه مشخصی برای برق شهرستان بهار در نظر گرفته شده است، گفت:  اگر مقدار مصرف برق در این شهرستان بیش از این سهمیه باشد با قطعی برق مواجه خواهیم شد.

بلالی با توصیه به صرفه جویی در مصرف برق گفت: از کشاورزانی که با ما تفاهمنامه دارند تقاضا داریم که در مصرفشان صرفه جویی کنند تا بسته‌های تشویقی شامل حالشان شود، همچنین از ادارات می‌خواهیم که مصرف برق خود را به حداقل ممکن برسانند، کامپیوترها را از حالت استندبای خارج کنند، همچنین در مصرف خانگی از دور کند کولر استفاده کنند تا با خاموشی مواجه نشویم.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=75016
  • دیدگاه‌ها برای کشاورزانی که در مصرف برق صرفه جویی کنند، مشمول بسته های تشویقی می شوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.