• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
0

کسب رتبه سوم بهار در جذب کمک های خیرین در طرح اکرام استان

  • کد خبر : 169433
  • 14 آبان 1401 - 10:31
کسب رتبه سوم بهار در جذب کمک های خیرین در طرح اکرام استان

اردشیر نوری مقدم: واحد اکرام کمیته امداد شهرستان بهار چتر حمایتی خود را بر سر ۷۵۹ ایتام و محسنین شهرستان بهار دارد که از خدمات این سازمان بهره مند میشوند. کارشناس اکرام کمیته امداد شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگارعصرهمدان اظهار کرد: در راستای حمایت مالی و روانی کودکان بی سرپرست یا بدسرپرست و ترویج […]

اردشیر نوری مقدم: واحد اکرام کمیته امداد شهرستان بهار چتر حمایتی خود را بر سر ۷۵۹ ایتام و محسنین شهرستان بهار دارد که از خدمات این سازمان بهره مند میشوند.

کارشناس اکرام کمیته امداد شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگارعصرهمدان اظهار کرد: در راستای حمایت مالی و روانی کودکان بی سرپرست یا بدسرپرست و ترویج فرهنگ احسان  نیکوکاری، واحد اکرام کمیته امداد شهرستان بهار چتر حمایتی خود را بر سر ۷۵۹ ایتام و محسنین دارد که از خدمات این سازمان بهره مند میشوند.

اردشیر نوری مقدم یکی از وظایف این نهاد را خدمت به کودکانی دانست که از داشتن نعمت پدر و یا سرپرست محروم هستند، اظهار کرد: ایتام و محسنین بعد از مراجعه به کمیته امداد، از طرف مددکاران اداره به واحد اکرام معرفی میشوند و با کمک خیرین  کمک رسانی میکنیم.

نوری مقدم اذعان کرد: واحدکمیته امداد شهرستان بهار با کمک ۳هزار و ۲۲ نفر از خیرین و حامیان در طرح اکرام و محسنین که امسال رشد ۵۰۰ نفری از کارکنان سطح ادارات شهرستان، بیمارستان ها، اولیای آموزش و پرورش شهرستان و اقشار مختلف مردم در مراسم و مناسبات در سطح شهرستان داشته؛ تا  ۷۵۹ نفر شامل( ۲۰۲نفر ایتام و۵۵۷ نفرمحسنین) که نسبت به سال گذشته  رشد۲۰۰نفری داشته را تحت تکفل قرار داده و به ارائه خدمت و پشتیبان بپردازد.

نوری مقدم عنوان کرد: با توجه به پیش بینی های برنامه امسال جذب کمک های خیرین در طرح اکرام شهرستان بهار  تا پایان مهر ماه ۱۴۰۱ ، تحقق بالغ بر ۲میلیارد و۳۵۰ میلیون تومان بود که در عمل قریب به ۳میلیارد و ۲۰۰میلیون نقد و غیرنقدجمع آوری کرده ایم که ۱۳۷٪تحقق برنامه داشتیم و افتخار کسب  رتبه سوم استان را در بحث طرح اکرام کسب داریم.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=169433
  • دیدگاه‌ها برای کسب رتبه سوم بهار در جذب کمک های خیرین در طرح اکرام استان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.