• امروز : یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 20 October - 2024
2

کاهش ۶۰ درصدی برگزاری مراسم های جمعی با پیگیری های دادستان تویسرکان

  • کد خبر : 75682
  • 25 تیر 1399 - 21:31

دادستان شهرستان تویسرکان با بیان اینکه هر گونه تجمعی که زمینه ساز افزایش شیوع کرونا شود، تهدید علیه سلامت عموم است و شامل تعقیب قضایی می شود، گفت: در این زمینه مردم ما را یاری کردند و برگزاری مراسم های جمعی از جمله عروسی و ختم در روزهای اخیر تقریباً بیش از ۶۰ درصد کاهش […]

دادستان شهرستان تویسرکان با بیان اینکه هر گونه تجمعی که زمینه ساز افزایش شیوع کرونا شود، تهدید علیه سلامت عموم است و شامل تعقیب قضایی می شود، گفت: در این زمینه مردم ما را یاری کردند و برگزاری مراسم های جمعی از جمله عروسی و ختم در روزهای اخیر تقریباً بیش از ۶۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش عصر همدان؛ « علی بهادری» عصر امروز در نشست تعاملی با قضات و رؤسای کلانتری ها و نیز مسئول اداره پلیس امنیت و اطلاعات تویسرکان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با کرونا، گفت: با توجه به اینکه کارشناسان یکی از علل اصلی بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا در روزهای گذشته را برگزاری مراسم های جمعی از جمله مجالس عروسی و ختم، اعلام کردند، تصمیماتی مبنی بر ممنوعیت این گونه مراسم اتخاذ شد.

وی اظهار کرد: در این شرایط هر گونه تجمعی که زمینه ساز افزایش شیوع کرونا شود، بی تردید تهدید علیه سلامت عموم است و شامل تعقیب قضایی می شود.

دادستان تویسرکان افزود: خوشبختانه تا حدود قابل توجهی مردم ما را یاری کردند و برگزاری این گونه مراسم ها در روزهای اخیر تقریباً بیش از ۶۰ درصد کاهش یافته است، با این حال تلاش ها همچنان ادامه دارد، چرا که حفاظت از سلامت مردم برای ما در اولویت است.

بهادری در ادامه اخلاق مداری و مردم داری را وظیفه اصلی و ذاتی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: در این خصوص می طلب تا نیروی انتظامی در عین قاطعیت در انجام مأموریت های خود به ویژه در خصوص جلوگیری از شیوع کرونا، مردم داری را هم در نظر داشته باشد.

وی همچنین با بیان اینکه بسیاری از پرونده ها و شکایت ها حتی در کلانتری ها با جلب رضایت طرفین دعوی حل شدنی است، عنوان کرد: بی تردید برگزاری این گونه نشست ها بین متولیان دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، ما را در ایجاد وحدت رویه برای اتخاذ تصمیمات لازم و اجرای برنامه های مناسب با هدف تسریع در رسیدگی به پرونده ها و رضایتمندی مردم یاری می رساند.

به گزارش عصر همدان؛ این نشست با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز به تدبیر دادستان تویسرکان در ساعت غیراداری برگزار شد تا در روند رسیدگی به ارباب رجوع در ساعات اداری خللی وارد نیاید.

ناگفته نماند که درب اتاق دادستانی تویسرکان در تمامی روزهای کاری به روی مراجعه کنندگان باز است و دیدار مردم با دادستان مختص به یک روز خاص نیست.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=75682

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

11 − پنج =