• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
2
مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان تاکید کرد:

پیگیری ساخت فیلم سردار همدانی در صداوسیما

  • کد خبر : 220671
  • 01 مرداد 1403 - 17:25
پیگیری ساخت فیلم سردار همدانی در صداوسیما
سردار فرجی با بیان اینکه در قالب کنگره ۸ هزار شهید استان ۲۰ مستند کلید خورده که برخی رونمایی شده است گفت: ساخت فیلم خواهر دباغ به صدا و سیما پیشنهاد شده و همچنین ساخت فیلم شهید قهاری و شهید همدانی را نیز پیگیری می‌‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ سردار مهدی فرجی صبح امروز در مراسم رونمایی از کتاب ارزشمند ( آن شش ماه)، اظهار کرد: این کتاب بیان خاطراتی از رزمندگان دفاع مقدس همدان است که در شش ماه اول جنگ شروع اتفاق افتاده است.

وی افزود: صحبت از مردان بزرگی چون امیر جوادی سخت است که شهید همدانی توصیه کرده‌اند هر جا بودید در مقابل ایشان خم شوید و جانب احترام و ادب را رعایت کنید.

مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به زحمات زیادی که در جمع‌بندی این کتاب کشیده شده است خبر داد: دبیرخانه کنگره ۸ هزار شهید استان هفته آینده افتتاح خواهد شد که مکان ارزشمند دائمی برای شهدا خواهد بود.

سردار فرجی با بیان اینکه در قالب کنگره ۸ هزار شهید استان ۲۰ مستند کلید خورده که برخی رونمایی شده است عنوان کرد: ساخت فیلم خواهر دباغ به صدا و سیما پیشنهاد شده و همچنین ساخت فیلم شهید قهاری و شهید همدانی را نیز پیگیری می‌‌کنیم.

وی با تاکید بر توجه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یادآور شد: در دبیرخانه دائمی شهدا مکانی برای مخزن اسناد شهدا در نظر گرفته که از خانواده‌های شهدا می‌خواهیم اگر اسنادی دارند به ما تحویل دهند تا در این مکان نگهداری کنیم.

 

انتهای خبر/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=220671
  • دیدگاه‌ها برای پیگیری ساخت فیلم سردار همدانی در صداوسیما بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.