• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
4

پیشرفت ۴۰ درصدی فاز اول طرح مسکن ملی در نهاوند/ ۱۶۰۰ نفر واجد شرایط فاز دوم منتظر تامین زمین

  • کد خبر : 169963
  • 19 آبان 1401 - 13:03
پیشرفت ۴۰ درصدی فاز اول طرح مسکن ملی در نهاوند/ ۱۶۰۰ نفر واجد شرایط فاز دوم منتظر تامین زمین

رئیس بنیاد مسکن نهاوند گفت: پروژه مسکن ملی نهاوند در ۱۴ بلوک در حال ساخت است و ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. علیرضا نثاری در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: در فاز اول طرح نهضت تولید مسکن در نهاوند ۳۶۵ واحد برای متقاصیان از قبل شناسایی شده و ثبت نام کرده در سامانه در […]

رئیس بنیاد مسکن نهاوند گفت: پروژه مسکن ملی نهاوند در ۱۴ بلوک در حال ساخت است و ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

علیرضا نثاری در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: در فاز اول طرح نهضت تولید مسکن در نهاوند ۳۶۵ واحد برای متقاصیان از قبل شناسایی شده و ثبت نام کرده در سامانه در حال ساخت است.

وی اظهار داشت: طرح مسکن ملی نهاوند در ۱۴ بلوک ۶ و ۷ طبقه در شهرک شهید حیدری قرار دارد و پیشرفت فیزیکی طرح به صورت میانگین ۴۰ درصد است.

نثاری با بیان اینکه پیشرفت اجرای اسکلت این طرح بیش از ۸۰ درصد است، افزود: این پروژه متقاصی محور است و روند پیشرفت کار بستگی به آورده متقاضیان است.

وی ادامه داد: با حضور مستمر ناضران بر روند اجرای پروژه و مراحل مختلف بتن ریزی، سقف زنی، اسکلت سازی و دیگر مراحل نظارت مداوم می شود.

رئیس بنیاد مسکن نهاوند گفت: در فاز دوم طرح نهصت ملی تولید مسکن در شهرستان ۱۶۰۰ نفر واجد شرایط داریم که رایزنی هایی با اداره راه و شهرسازی شهرستان و استان برای تامین زمین انجام داده ایم.

وی ادامه داد: تامین زمین این طرح با راه و شهرسازی است که مقداری زمین تامین شده ولی کافی نیست و امیدواریم این زمین ها مشخص شود تا تحت عنوان گروه های ساخت این زمین ها به متقاصیان تحویل داده شود.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=169963
  • دیدگاه‌ها برای پیشرفت ۴۰ درصدی فاز اول طرح مسکن ملی در نهاوند/ ۱۶۰۰ نفر واجد شرایط فاز دوم منتظر تامین زمین بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.