• امروز : پنجشنبه, ۱۹ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 10 October - 2024
3

پویش «کفش مهربانی» در اسدآباد اجرا می‌شود

  • کد خبر : 178159
  • 25 بهمن 1401 - 9:17
پویش «کفش مهربانی» در اسدآباد اجرا می‌شود

مسئول موسسه خیریه دارالایتام حضرت صاحب الزمان(ع) اسدآباد گفت: موسسه خیریه دارالایتام اسدآباد با اجرای پویش «کفش مهربانی» و کمک خیرین قصد دارد در آستانه نوروز برای ۲ هزار دانش‌آموز کفش بخرد. سلطان هادی، مسئول موسسه خیریه دارالایتام حضرت صاحب الزمان(ع) اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ از اجرای پویش «کفش مهربانی» در این شهرستان […]

مسئول موسسه خیریه دارالایتام حضرت صاحب الزمان(ع) اسدآباد گفت: موسسه خیریه دارالایتام اسدآباد با اجرای پویش «کفش مهربانی» و کمک خیرین قصد دارد در آستانه نوروز برای ۲ هزار دانش‌آموز کفش بخرد.

سلطان هادی، مسئول موسسه خیریه دارالایتام حضرت صاحب الزمان(ع) اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ از اجرای پویش «کفش مهربانی» در این شهرستان خبر داد و گفت: در آستانه بهار دیگر و نوروز ۱۴۰۲، قصد داریم با مشارکت و کمک خیرین ۲ هزار جفت کفش خرید و بین دانش‌آموزان ایتام و نیازمند و کم برخوردار شهرستان توزیع کنیم.

وی از خیرین و نیکوکاران خواست کمک های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۲۳۹۴۲ به نام موسسه و هدایای نقدی به آدرس دفتر موسسه میدان امام طبقه فوقانی صندوق قرضالحسنه مهدیه اهدا کند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=178159
  • دیدگاه‌ها برای پویش «کفش مهربانی» در اسدآباد اجرا می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.