• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
2

پس از ۱۸ سال مغازه های بلوار امام حسین(ع) نهاوند به زودی تعیین تکلیف می شوند

  • کد خبر : 172210
  • 15 آذر 1401 - 10:53
پس از ۱۸ سال مغازه های بلوار امام حسین(ع) نهاوند به زودی تعیین تکلیف می شوند

با حضور مسئولان محلی و استانی مشکل چندین ساله ۷۰ دهنه مغازه بلاتکلیف در بلوار امام حسین(ع) نهاوند (روبروی ترمینال قدیم) بررسی و با هماهنگی شهرداری و مسکن و شهرسازی این مشکل به زودی رفع می شود. به گزارش عصر همدان، با حضور اسدالهی مدیرکل مسکن و راه و شهرسازی استان همدان به همراه معاونین، […]

با حضور مسئولان محلی و استانی مشکل چندین ساله ۷۰ دهنه مغازه بلاتکلیف در بلوار امام حسین(ع) نهاوند (روبروی ترمینال قدیم) بررسی و با هماهنگی شهرداری و مسکن و شهرسازی این مشکل به زودی رفع می شود.

به گزارش عصر همدان، با حضور اسدالهی مدیرکل مسکن و راه و شهرسازی استان همدان به همراه معاونین، فرماندار، شهردار و مسئولان‌ محلی برای پیگیری و حل مشکلات ۷۰ دهنه مغازه در حاشیه بلوار امام حسین(ع) نهاوند از این محل بازدید کردند.

ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند پس از بازدید در جلسه حل این مشکل گفت: باید پاسخ مطالبات مردم و مراجعه کننده ها و کسانی که از این مغازه ها خریدند را هرچند که مربوط به گذشته است، داد.

وی افزود: این موضوعات و مشکلات مربوط به سال های گذشته و سال ۸۳ است ولی مردم حق دارند و باید جواب آنها را بدهیم.

فرماندار نهاوند افزود: باید مصوبات و صورت جلسه نشست امروز اجرایی و مشمول زمان نشود و هرچه سریع تر مشکلات این مغازه ها حل شود.

وی ادامه داد: مشکلات مغازه ها در این جلسه توسط کارشناسان بررسی شد و روش های حل این مشکل مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و خوشبختانه تصمیمات و توافق خوبی بین شهرداری و مسکن و شهرسازی در این زمینه انجام شد.

احمدوند گفت: مشکل این واحدها با پیگیری و همکاری شهرداری و راه و شهرسازی و حضور کارشناسان ارزیابی در محل به زودی حل می شود.

وی اظهار داشت: این کار مردم است و ما وظیفه داریم که این مشکل را حل کنیم و ما باید جوابگوی مردم باشیم.

فرماندار نهاوند افزود: با توافق شهرداری و مسکن و شهرسازی و مساعدت هر دو طرف مشکل این ۷۰ دهنه به زودی ان شاءالله حل می شود.

به گزارش عصر همدان، این ۷۰ باب مغازه در  سال ۸۳ توسط شهرداری به متقاضیان فروخته شده است ولی همچنان بلاتکلیف است که در این بازدیدها وعده های خوبی برای تعیین تکلیف نهایی این زمین ها داده شد.

متقاضیان خیلی امیدوارند که پس از سال ها وضعیت این زمین ها و مالکیت آنها تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=172210
  • دیدگاه‌ها برای پس از ۱۸ سال مغازه های بلوار امام حسین(ع) نهاوند به زودی تعیین تکلیف می شوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.