• امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 30 September - 2024
1

پذیرش روزانه ۳۶ نفر در طرح سنجش سلامت شهرستان بهار

  • کد خبر : 119041
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
پذیرش روزانه ۳۶ نفر در طرح سنجش سلامت شهرستان بهار

زهرا شعبانی گفت: طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان از یکم تیر۱۴۰۰ در شهرستان بهار حال برگزاری میباشد. زهرا شعبانی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: همزمان با شروع ثبتنام نو آموزان در مدارس طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان از یکم تیر۱۴۰۰ در شهرستان […]

زهرا شعبانی گفت: طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان از یکم تیر۱۴۰۰ در شهرستان بهار حال برگزاری میباشد.

زهرا شعبانی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: همزمان با شروع ثبتنام نو آموزان در مدارس طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان از یکم تیر۱۴۰۰ در شهرستان بهار حال برگزاری میباشد.

زهرا شعبانی عنوان کرد: امسال به روال هر ساله یک پایگاه سنجش واقع در مدرسه استثنایی بلال حبشی دایر شده است و از اول تیر روزانه ۳۶ نوآموز بار عایت کامل پروتکل های بهداشتی برای سنجش پذیرش میشوند همچنین شعبانی افزود، تا زمانیکه سنجش همه نوآموزان تمام شود سنجش ادامه خواهد داشت.

مدیر آموزش و پرورش تصریح کرد: خوشبختانه اکثر نونهالان در سال قبل و در مقطع پیش دبستانی این سنجش را انجام داده اند و در این دوره از سنجش سلامت نونهالانی که مورد سنجش قرار نگرفته اند انجام میشود.

وی همچنین اضافه کرد: در طرح سنجش سلامت نوآموزان کلاس اول از نظر بینایی، شنوایی، گفتاری، ارزیابی و آمادگی تحصیلی و قد و وزن و….مورد معاینات و ارزیابی قرار میگیرند و در صورت داشتن هرنوع مشکلی به پزشک متخصص ارجاع داده میشوند.

زهرا شعبانی نیز در پاسخ به وضعیت بازگشایی مدارس اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونا اخبار قطعی و دقیق در مورد بازگشایی مدارس به صورت حضوری اعلام نشده، با توجه به وضعیت منطقه در صورت سفید بودن به صورت حضوری و اگر به وضعیت زرد برگردد به احتمال زیاد به صورت ترکیبی خواهد بود و ما در این رابطه تابع اطلاعیه ها و شیوه نامه های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا هستیم .

وی در پایان گفت: امیدواریم با تکمیل واکسیناسیون عمومی، مدارس به صورت حضوری دایر شود و دانش آموزان مثل همیشه در مقاطع مختلف برای کسب موفقیت های روز افزون قدم در عرصه تحصیل بگذارند.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=119041
  • دیدگاه‌ها برای پذیرش روزانه ۳۶ نفر در طرح سنجش سلامت شهرستان بهار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.