• امروز : شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 26 October - 2024
1
نماینده مردم ملایر در خانه ملت؛

وحدت حول محور ولایت رمز پیروزی است

  • کد خبر : 226355
  • 05 آبان 1403 - 11:11
وحدت حول محور ولایت رمز پیروزی است
نماینده مردم ملایر در خانه ملت گفت: ما باید بر اساس مبانی اسلامی کشور را حفظ کنیم و وحدت حول محور ولایت و قرار گرفتن جمهوری در مسیر اسلام پیروزی را محقق می‌کند.

احمد آریایی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»، با بیان انقلاب ما برگرفته از قیام امام حسین(ع) و رهنمودهای پیامبر(ص) و امامان ما است، اظهار کرد: یکی از بارزترین اصول و مبانی انقلاب مبارزه و ایستادگی در برابر ظلم است.

وی با بیان اینکه دنیای استکبار با اشغالگری سرزمین آمریکا سرخ‌پوست‌ها را به هلاکت می‌رساند تأسیس می‌شود و رژیم اشغالگر را در منطقه خاورمیانه در مکان حساس به لحاظ منابع و سوق‌الجیشی بنا می‌کنند، افزود: این رژیم ۲۰ سال افغانستان را اشغال می‌کند و در بوسنی و هرزگوین ورود پیدا می‌کنند در دفاع مقدس از صدام حمایت می‌کنند.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت با تأکید بر اینکه در همه شرارت‌های دنیا پای استکبار درمیان است، گفت: ایران هم طی دوره‌های متوالی در جنگ‌های جهانی مورد تعرض قرار گرفته و قسمت‌هایی از کشور جدا شده و آسیب‌های فراوانی به این ملت زده شده است.

وی با بیان اینکه تنها راه نجات یک انقلاب اسلامی بود که بر مبانی اسلام باشد و با تأسیس نظام باید به تدریج به سمت قله‌های اهداف خود حرکت می‌کردیم، تصریح کرد: این حرکت خوشایند دنیای استکبار نیست چرا که روز بودن مساوی با شب نبودن است.

آریایی‌نژاد با اشاره به اینکه وقتی به دنبال حکومت جهانی هستیم باید جلوی ظلم گرفته شود که رژیم‌های اشغال‌گر بانی وضع بودند مطرح کرد: مبانی وقتی در تضاد باشند از لحاظ فرهنگی، اعتقادی، سیاسی، اجتماعی و نظامی با هم برخورد می‌کنند.

وی با بیان اینکه دنیا به خصوص بیدار شده و رژیم اشغالگر قدس کمتر از یک هفته بین ۴ تا ۶ کشور عربی را شکست داده و آن قدرت طی این ۸۰ سال افول کرده به طوری که حریف غزه هم نمی‌شود پس دست به جنایت می‌زند، ادامه داد: جنایات رژیم صهیونسیتی از روی دیوانگری و عصبانیت است و در حال احتضار است و برای حفظ حیات خود به هر چیزی چنگ می‌زند.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت با بیان اینکه یمن، لبنان، سوریه، عراق، ایران و دیگر کشورهای خارج از منطقه در مقابل استکبار ایستادند، ابراز کرد: شعارهای مبارزه با ظلم و استکبار به کشورهای صهیونیستی هم رسیده و مردم آن‌ها هم علیه سیاست‌های حاکمیت قیام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه رسانه شهادت و خون پیام مظلومیت و مبارزه با استکبار را فراگیر کرده و باعث آگاهی جهانی شده است، عنوان کرد: آگاهی جهانی با جهل، ظلم و کفر مساوی است.

آریایی‌نژاد با بیان اینکه امام خمینی(ره) در شروع انقلاب بسیج را تأسیس کردند و در دفاع مقدس بسیج همه مردم و امکانات کشور در مبارزه با رژیمی که ۳۷ کشور آن را حمایت می‌کرد باعث شد ما حتی یک سانتی‌متر از خاک خود را از دست ندهیم و پیروز نهایی هجوم بیگانگان به کشورمان باشیم.

وی با بیان اینکه رژیم‌های مستقر در ایران قبل از انقلاب نتوانستند در مقابل استکبار بایستند و برخی از خاک ایران تقدیم استعمارگران کردند، گفت: در حال حاضر ما باید بر اساس مبانی اسلامی کشور را حفظ کنیم و وحدت حول محور ولایت و قرار گرفتن جمهوری در مسیر اسلام پیروزی را محقق می‌کند.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت خاطرنشان کرد: ما باید با یک بصیرت و آگاهی لازم ظلم را از منطقه ریشه‌کن کنیم و برای ملت‌ها الگو ارائه کنیم که یک خیزش جهانی علیه ظلم در دنیای استبداد ایجاد شود.

وی با بیان اینکه چه ما بخواهیم چه نخواهیم وارد جنگ شده‌ایم شاید شدت آن کم باشد، اظهار کرد: در جنگ زدن و خوردن دارد و مردم ایران آن را در دفاع مقدس تجربه کردند.

آریایی‌نژاد با بیان اینکه ما جمهوری اسلامی ۴۴ سال پیش نیستیم که توان نظامی قوی نداشتیم، ابراز کرد: اتکای اصلی ما به خدا است و بر این اعتقاد داریم که پیروزی با یاری‌کنندگان خدا است.

پیروزی در گرو نصرت دین خدا

وی با تأکید بر اینکه اگر مسیر درست باشد و در جهت یاری دین قرارپیش رویم قطعا پیروزی با ما است چرا که وعده الهی بر این است، گفت: دشمن تحرکاتی انجام می‌دهد تا آبروی او نرود، عنوان کرد: طبق شواهد و قرائنی که در مسیر انقلاب و خیزش مقاومت که در منطقه شاهد هستیم این تحرکات ادامه خواهد داشت و به حامیان رژیم صهیونسیتی به اجبار باید از منطقه خارج شوند و یا همراه رژیم اشغالگر قدس نابود شوند.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت با تأکید بر اینکه رژیم اشغالگر در حال احتضار است و هیمنه او شکسته شده است و اگر بخواهد از طریق دریا تجارت اقتصادی داشته باشد با شیر مردان یمنی رو‌ به رو می‌شود و از شمال کشور با شیرمردان حزب‌اللهی رو به رو است و از سوی دیگر با سوریه و عراق مواجه است، گفت: اگر بخواهند ادامه دهند به مانند فرو رفتن در گردابی است که در آن غرق می‌شوند.

وی با بیان اینکه ما شاهد نابودی زودتر از موعد اسرائیل خواهیم بود، ابراز کرد: ما معتقدیم کشورهای منطقه یک کیان اسلامی دارند و دشمن با داعشی که به وجود آورد کشورهای منطقه از جمله ایران را مورد تعرض قرار دادند و کشورهای همسایه ایران به نوعی مقر آن‌ها شده و رژیم صهیونسیتی مستقر شده است.

آریایی‌نژاد با تأکید با بیان اینکه دشمن با ریزپرنده‌ها قبل از حماسه ۷ اکتبر به کشور ایران تعرض کرده بود، عنوان کرد: اگر دشمن توان داشت دست به تعرض نظامی می‌زد.

وی با بیان اینکه روزگار بزن و در‌رو تمام شده است و اگر بزند قطعا می‌خورد، خاطرنشان کرد: باید مسائل اخلاقی و اعتقادی را نیز مراقبت کنیم که دشمن نتواند از این راه ورود پیدا کند و بدانیم صلح در دنیا در گرو جنگ در دنیا است.

انتهای خبر/حا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=226355

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

دوازده − سه =