• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
1

همدان به یک کارگاه بزرگ عمرانی و سازندگی تبدیل می شود/معرفی رضانیا در معاونت سیاسی و امنیتی استاندارد ی

  • کد خبر : 150835
  • 05 اردیبهشت 1401 - 10:28
همدان به یک کارگاه بزرگ عمرانی و سازندگی تبدیل می شود/معرفی رضانیا در معاونت سیاسی و امنیتی استاندارد ی

استاندارد همدان اظهار کرد: شاخص ها مقرون به صحت نیست؛ وقتی اعتبارات را با استانهای دیگر مقایسه می کنیم پایین تریم اما فقط آمار عددی روی کاغذ است و اعتبارات لازم در اختیار استان قرار نگرفته است که امیدواریم با سفر ریاست جمهوری به همدان برخی اعتبارات و مشکلات حل شود و این سفر بدون […]

استاندارد همدان اظهار کرد: شاخص ها مقرون به صحت نیست؛ وقتی اعتبارات را با استانهای دیگر مقایسه می کنیم پایین تریم اما فقط آمار عددی روی کاغذ است و اعتبارات لازم در اختیار استان قرار نگرفته است که امیدواریم با سفر ریاست جمهوری به همدان برخی اعتبارات و مشکلات حل شود و این سفر بدون شک مایه خیر و برکت خواهد بود.

به گزارش عصرهمدان؛ علیرضا قاسمی فرزاد روز یک‌شنبه در شورای اداری استان و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارد ی همدان گفت: در اقدامات سال پیشرو باید باید با تمام توان و نیرو به مصاف مشکلات استان باید برویم مشکلاتی چون مسکن، شغل و کم آبی که فقط مختص استان همدان نیست.

وی افزود: باید با توجه به شعار سال و مسئله تولید و دانش بنیان ها، برنامه یکساله را تدوین و پیش ببریم هر چند اصلاحاتی در برنامه ها انجام شد تا از سوی برنامه و بودجه اعلام شود.

قاسمی فرزاد در بحث اشتغال اظهار داشت: حدود ۳۵۰۰ شغل را باید احیا و ایجاد اشتغال در استان داشته باشیم که همه مدیران اهتمام ویژه داشته باشند و گزارش خود را در َسامانه رصد اعلام کنند و گزارشات مرتب و مفصل درج شود.

استاندارد همدان با اشاره به شعار سال گفت: باید شرکت های داش بنیان و تولید را در دستور کار فرار دهیم؛ در خصوص اصلاح شاخصها، جلسه ای داشتیم و بازنگری اساسی درآمار و ارقام باید صورت گیرد.

وی افزود: شاخص ها مقرون به صحت نیست؛ وقتی اعتبارات را با استانهای دیگر مقایسه می کنیم پایین تریم اما فقط آمار عددی روی کاغذ است و اعتبارات لازم در اختیار استان قرار نگرفته است که امیدواریم با سفر ریاست جمهوری به همدان برخی اعتبارات و مشکلات حل شود و این سفر بدون شک مایه خیر و برکت خواهد بود.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه مسکن ملایر و تویسرکان آماده کلنگ زنی است گفت: کارگاه بزرگی در سطح استان شامل نهضت ملی آغاز خواهد شد و اقدامات مسکن اشتغال خوبی را ایجاد خواهد کرد.

وی تاکید کرد: تامین زمین در همه شهرستانها رقم خورده و دولت ۴ میلیون مسکن را طی ۴ سال ایجاد خواهد کرد.

قاسمی فرزداد افزود: از همه دستگاه‌ها و شهرداران تقاضا می کنم همراهی خوبی داشته باشند تا طرح مسکن ملی با قوت پیش رود.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور حدود ١٢ استان را هنوز نرفته اند گفت: سفر به همدان اتفاق خواهد افتاد و اعتبارات مورد نیاز از سال قبل مشخص شده است.

استاندارد همدان یکی از رویکردهای دولت عدم کلنگ‌زنی های جدید بدون تکمیل پروژه های ناتمام دانست و گفت: کلنگ زنی ها در حد ضرورت اتفاق خواهد افتاد.

وی با تاکید بر خشکسالی در استان گفت: پیگیری های مجدانه ‌شده و ۵۰۰ میلیارد تومان وزیر و وزات آب هم ۵۰۰ میلیارد تومان واریز شده است که به زودی پیشرفت قابل ملاحظه ای برای تکمیل پروژه آبرسانی از سد تالوار به همدان صورت می گیرد.

استاندارد همدان وضعیت آب را نامناسب بیان کرد و گفت: ظرفیت آب در سال گذشته ١٨ میلیون مترمکعب بوده که امسال به ٧ هزار میلیون مترمکعب رسیده است.

وی افزود: همه دستگاه‌ها و رسانه ها در بحث فرهنگسازی مصرف اهتمام بورزند و در آستانه عیدفطر دستگاه‌ها برنامه های خدمات سفر را تدوین کنند.

گفتنی است، روز گذشته در جلسه شورای اداری استان همدان که با حضور آیت‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندارد همدان، معاونین استاندارد ، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات استاندارد ی برگزار شد، با پیشنهاد استاندارد همدان و موافقت احمد وحیدی وزیر کشور، طی حکمی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارد ی همدان منصوب شد.

حسن رضانیا متولد ۱۳۴۴ و از رزمندگان دوران دفاع مقدس است و سابقه ۵۰ درصد جانبازی و ۸۱ ماه اسارت را در پرونده ایثارگری خود دارد. وی دارای مدرک ارشد حقوق اسلامی است و تاکنون نیز در سمت‌های دبیر آموزش و پرورش، معاون حقوقی و پرورشی دفتر آموزش و پرورش، مشاور فرهنگی بنیاد شهید استان، معاون پژوهش استان، مدیرکل امور اجتماعی استاندارد ی و مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندارد ی همدان و همچنین فرماندار تویسرکان مشغول به خدمت بوده است.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=150835
  • دیدگاه‌ها برای همدان به یک کارگاه بزرگ عمرانی و سازندگی تبدیل می شود/معرفی رضانیا در معاونت سیاسی و امنیتی استاندارد ی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.