• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
1

هفته بسیج ۴۹۲برنامه در سطح شهرستان همدان اجرا می شود

  • کد خبر : 170747
  • 26 آبان 1401 - 13:04
هفته بسیج ۴۹۲برنامه در سطح شهرستان همدان اجرا می شود

سید جواد حسینی فرمانده سپاه ناحیه همدان در جمع خبرنگاران همدانی گفت؛ از شهدای امنیت یاد می کنیم در این روزها که دشمن با غول های رسانه ای به جنگ پرداخته تا افکار را تغییر دهد. به گزارش عصر همدان؛ حسینی تاکید کرد؛ امروز منافقین و سلطنت طلبان و خودفروختگان داخلی با هم هماهنگ شده […]

سید جواد حسینی فرمانده سپاه ناحیه همدان در جمع خبرنگاران همدانی گفت؛ از شهدای امنیت یاد می کنیم در این روزها که دشمن با غول های رسانه ای به جنگ پرداخته تا افکار را تغییر دهد.

به گزارش عصر همدان؛ حسینی تاکید کرد؛ امروز منافقین و سلطنت طلبان و خودفروختگان داخلی با هم هماهنگ شده اند تا اغتشاشات را ادامه دهند اما به حمدالله مردم هوشیار هستند و ۴۳ سال تفکر بسیجی باعث افتخارات زیادی شده است.

وی افزود؛ ۴۳ سالروز تشکیل طیبه بسیج را که یک یادگار ماندگار است و این تفکر بسیجی باعث شده که بر دشمنان غلبه کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه ادامه داد؛ هر جا خلاای وجود داشته باشد بسیج پیش قراول کارهاست و تمام مردم زیر چتر بسیج هستند مگر کسانی که دست نشانده دشمن هستند

وی گفت؛ وقتی ۸ سال جنگ را مردم با دست خالی به پیروزی می رسند با تفکر بسیجی آن را محقق می کنند، در فتنه ها و مسایل مختلف مثل سیل و زلزله ورود پیدا کردند و موفق بودند

حسینی ادامه داد؛ در حقیقت بسیج یک فرمول است که باعث آرامش مردم می شود و امسال با شعار خدمت گزاری نامگذاری شده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت؛ به مناسبت هفته بسیج ۴۷ عنوان درقالب۴۹۲ برنامه فرهنگی، خدماتی، آموزشی و افتتاحیه در سطح شهرستان همدان اجرا می شود.

سید جواد حسینی با بیان اینکه هفته بسیج فرصتی مغتنم برای تجدید بیعت با آرمانهای امام و رهبری است افزود : برنامه های هفته بسیج از ۲۸ آبان تا ۷ آذر با شعار «بسیج خدمتگزار ملت ایران» برگزار خواهد شد که امسال بعنوان چهلمین سال تشکیل شجره طیبه بسیج انتظار می رود شاهد فضای پرشورتر در این مناسبت باشیم.

وی خواستار نگاه ویژه و‌ اهتمام جدی در اجرای برنامه های هفته بسیج شد و تصریح کرد : مجموعه نیروهای مسلح ما و بویژه نیروهای مخلص بسیج در این ایام بسیار مظلوم واقع شده اند.

حسینی افزود : تبیین اهداف بلند و دستاوردهای بسیج بویژه در مراکز آموزشی با برگزاری کرسی ها آزاد اندیشی،نشستهای سیاسی، روشنگری و روایت واقعیتها باید بیش از پیش مد نظر قرار گیرد.

وی گفت : در برنامه های بزرگداشت هفته بسیج برنامه های خاص ویژه دختران و نقش بانوان پیش بینی شود.

فرمانده بسیج ناحیه همدان نیز در این جلسه گفت : برگزاری ۴۰ برنامه یادواره شهدا، افتتاح چند طرح محرومیت زدایی، برپایی میز خدمت، ویزت رایگان بیماران در مناطق محروم، عطر افشانی مزار مطهر شهدا از جمله برنامه های پیش بینی شده به مناسبت هفته بسیج در سطح شهرستان همدان است.

وی افزود : همچنین ضمن آغاز عملیات اجرایی چند طرح جهادی، همایش بزرگ بسیجیان چهارم آذر ماه در شهر همدان با حضور سخنران کشوری و برنامه های متنوع برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=170747
  • دیدگاه‌ها برای هفته بسیج ۴۹۲برنامه در سطح شهرستان همدان اجرا می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.