• امروز : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 1 October - 2024
2
مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

هدف دشمنان نظام اسلامی جدا کردن مردم از هسته انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 217677
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۷:۴۶
هدف دشمنان نظام اسلامی جدا کردن مردم از هسته انقلاب اسلامی است
مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: هدف دشمنان نظام اسلامی و رسانه‌های متصل به آنها، جدا کردن مردم از هسته انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» به نقل از خبرگزاری یسیج؛ حسین ربیعی در گردهمایی کارشناسان اطلاع رسانی و روابط عمومی مناطق ۲۰ گانه استان و رابطین خبری معاونت‌های اداره کل آموزش و پرورش استان همدان، اظهار کرد: سازمان و نهادی که بخواهد ارتباط بهتری با مردم داشته باشد و با بهره‌وری بیشتر کارهای خود را انجام دهد، نیازمند یک روابط عمومی قوی برای انعکاس فعالیت‌های خود و حفظ ارتباط با مردم است.

وی افزود: در این راستا نقش روابط عمومی در آموزش و پرورش خطیرتر است، چرا که مخاطبان آموزش و پرورش هم از لحاظ تعداد معلمان و نیروها و هم از لحاظ دانش‌آموزان و اولیاء بسیار گسترده است.

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: آموزش و پرورش بخش عمده‌ای از کشور را در بر می‌گیرد، طبیعتاً روابط عمومی آموزش و پرورش به عنوان پلی میان دستگاه و مردم، باید بسیار کارآمدتر و پرتلاش‌تر ظاهر شده و به فعالیت بپردازد.

وی با بیان اینکه در بستر فضای مجازی به عنوان یک واقعیت در جهان امروز، فرصت‌ها و تهدیدات در کنار هم نهفته است، گفت: دشمنان با مسموم کردن فضای رسانه و جهت‌دهی آن به نفع خود و با استفاده از حربه دروغ پراکنی، به دنبال زیر سئوال بردن کارکردها و خدمات ارزنده انقلاب اسلامی در این سال‌ها بوده‌اند و هستند.

ربیعی با بیان اینکه هدف دشمنان نظام اسلامی و رسانه‌های متصل به آنها، جدا کردن مردم از هسته انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: در این عرصه دلسوزان انقلاب در تولید محتوا اقدامات خوبی را انجام داده‌اند، اما همچنان نیازمند برنامه‌ریزی و حرکت مطلوب‌تر در این مسیر هستیم.

وی تصریح کرد: تولید محتوا در راستای پاسخ به شبهات، دروغ پراکنی و فریب افکار عمومی، رویکردی است که باید مدیران روابط عمومی در فضای مجازی دنبال کنند و این مهم نیازمند اقدامات موثر و دلسوزانه این عزیزان است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217677
  • دیدگاه‌ها برای هدف دشمنان نظام اسلامی جدا کردن مردم از هسته انقلاب اسلامی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.