• امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
0
نماینده مردم ملایر در مجلس تاکید کرد:

نقش مقاومت در تغییر معادلات قدرت در منطقه

  • کد خبر : 224904
  • 14 مهر 1403 - 10:48
نقش مقاومت در تغییر معادلات قدرت در منطقه
نماینده مردم ملایر در خانه ملت با بیان اینکه هدف رژیم اشغالگر تصرف نیل تا فرات است، تصریح کرد: صهیونیست به دنبال اشغال منطقه است و در این راستا غیر از خود را از بین می‌برند و منابع و معادن را غارت می‌کنند.

احمد آریایی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» گفت: ۸۰ سال قبل عده‌ای صهیونیست از اقصی‌نقاط دنیا در کنار دریای مدیترانه و این منطقه را با زور تسخیر کردند و در حدود ۶ روز ۶ کشور عربی را شکست دادند که به پشتوانه دنیای استکبار بود.

وی با اشاره به اینکه اروپایی‌ها حدود ۳۰۰ سال قبل سرخ‌پوستان بومی آمریکا را قتل‌عام کردن و سرزمینی به نام آمریکای امروز را تشکیل دادند، گفت: سرزمین‌های اطراف دریای مدیترانه جز بهترین نقاط دنیا است و اروپا و آمریکا به دنبال تصرف این منطقه و منابع خاورمیانه است.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت با بیان اینکه هدف رژیم اشغالگر تصرف نیل تا فرات است، تصریح کرد: صهیونیست به دنبال اشغال منطقه است و در این راستا غیر از خود را از بین می‌برند و منابع و معادن را غارت می‌کنند.

وی با بیان اینکه با کدام قانون افغانستان بیست سال تحت سیطره آمریکا است و چاه‌های نفت سوریه و عراق را به یغما می‌برد، ادامه داد: با کدام قانون بوسنی و هرزگوین را آشغال کردند و قتل عام راه انداختند.

آریایی‌نژاد با تأکید بر اینکه تنها راه نجات بشریت از دست شیاطین استقامت و ایستادگی است، گفت: به تدریج ملت‌های مستضعف به ویژه مسلمانان منطقه برای رهایی از دست این شیطان بزرگ به فکر چاره افتاندند و از انقلاب اسلامی آغاز شد و به منطقه سرایت پیدا کرد و این همان صدور انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه شهادت‌ها باعث صدور انقلاب می‌شود، عنوان کرد: نتیجه جهاد و مقاومت پیروزی است و مردم در معرض امتحان الهی قرار دارند.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت با بیان اینکه وعده صادق ۲ جواب دندان شکن بود، تصریح کرد: قدرت‌نمایی برای دشمن پیام دارد و باید بدانند دوران بزن و در رو تمام شده‌است و اتفاقاتی که رخ می‌دهد به مانند قطعات جور چین در کنار هم قرار می‌گیرند و فتح نهایی که زمینه برای ظهور امام زمان(عج) فراهم شود.

وی با بیان اینکه مردم به دنبال نجات و نجات‌بخش هستند و بعد از عملیات وعده صادق ۲ شادی کودکان غزه مسرت‌بخش بود، مطرح کرد: کشتار زنان و کودکان سند جنایت صهیونیست‌ها است که هیچ حقوق بشری پیگیر این موضوع نیست.

آریایی‌نژاد با تاکید بر اینکه عملیات صادق ۲ التیام‌بخش زخم‌های کودکان و زنان و امید آفرین بود و دشمن را مأیوس کرد، ادامه داد: اسرائیل بیشتر از قبل به اضمحلال و فروپاشی خودش نزدیک شده است و یمن، سوریه، عراق،لبنان و حامی آن‌ها ایران و افکار عمومی دنیا که آزادی خواه و استقلال‌طلب هستند دورتادور اسرائیل را محاصره کرده‌اند.

وی بیان کرد: دشمن به دنبال سانسور اخبار واقعی در رسانه است ما هم می‌توانیم با رسانه پیام خود را به دنیا برسانیم.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت با اشاره به اینکه یکی از ترفندهای دشمن ایجاد تحریم است، عنوان کرد: خیزش علمی و بنیادین در عرصه‌های مختلف ما را از زیر سلطه دشمن رها می‌کند.

وی با بیان اینکه کشور ما در شهادت اسماعیل هنیه مورد تجاوز قرار گرفت و حق این است که نمایندگان ملت باید خواسته مردم را اجابت کنند و یکی از قوه‌های ما قوه مقننه است و مردم بعد از شهادت اسماعیل هنیه از ما زمان انتقام را جویا می‌شدند که با وعده صادق ۲ محقق شد، افزود: سازمان ملل هم صهیونیست را حمایت و مغرضانه و جهت‌دار داوری می‌کند.

آریایی‌نژاد با بیان اینکه صلح‌طلب‌تر از مسلمانان در دنیا وجو ندارد اما گاهی اوقات انفعالی عمل کردن و عقب‌نشینی کردن دشمن را جری‌تر می‌کند، ابراز کرد: وقتی سازمان ملل بر روی جنایات مستکبرین چشم می‌بندد مسلمانان وارد عمل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه به ظاهر عصر منطق و گفتگو است اما اگر قوی نباشی نابودت می‌کنند و رسانه‌های دنیای استکبار این جنایات را توجیه می‌کند و با بیان اینکه صهیونیست به دنبال تخریب و غارت منابع است، تأکید کرد: نیاز امروز جامعه ما مرور و مطالعه تاریخ است چرا که تکرار می‌شود و با نگاهی به تاریخ متوجه می‌شویم صهیونیست به دنبال صلح در منطقه نیست و می‌خواهد استقلال را از کشور‌ها بگیرد.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت با بیان اولین چاه نفت در پنسیلوانیای آمریکا کشف شده اما این سوال مطرح است که چرا از آن استفاده نمی‌کنند و به کشورهای دیگر دست‌درازی می‌کنند و ثروت مردم منطقه را به یغما می‌برند، ابراز کرد: ما باید سطح آگاهی ملت‌ها را بالا ببریم و چرایی موجودیت و استقلال خود را تبیین کنیم.

وی با اشاره به اینکه در جنگ جهانی انگلیس ایران را اشغال می‌کند و ۹ میلیون نفر از جمعیت ۲۰ میلیونی به دلیل قحطی از بین می‌رود و همه آذوغه‌ها و منابع در اختیار انگلیس قرار می‌گیرد، گفت: این کشورها هر کجا بروند به دنبال غارت و تسخیر هستند و ثروت آینده‌گان را به یغما می‌برند.

آریایی‌نژاد با تأکید بر اینکه با نگاه به تاریخ مقاومت‌های مردم غزه و فلسطین توجیهه پیدا می‌کند، تصریح کرد: حمایت از فلسطین و لبنان توجیهه دینی، فرهنگی و سیاسی دارد چرا که صهیونیست به ایران هم چشم دوخته است.

وی با بیان اینکه ایران به دنبال این است که این منطق را در دنیا جا بیندازد که منابع هر کشور مختص خودش است، یادآور شد: نصر من‌الله نتیجه جهاد در راه خدا است و وقتی مردم پای کار باشند پیروزی حتمی است.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت با اشاره به اینکه به علت سرپیچی از فرمان پیامبر(ص) جنگ احد شکست خورد، تأکید کرد: مردم اگر همراه سران مصلح خود باشند قطعا پیروز خواهند شد.

وی دنیا از بازی‌های دنیای استکبار خسته شده و به دنبال منجی است که شرایط ظهور هم فراهم است و ما شک نداریم که این مسیر به ظهر امام زمان(عج) ختم می‌شود، مطرح کرد: نتیجه همراهی جمهور و اسلام پیروزی است و اسرائیل به زودی نابود خواهد شد.

آریایی‌نژاد با بیان اینکه آمریکا به راحتی منطقه را رها نمی‌کند و با ایجاد مزدورانی مانند داعش منطقه را ناامن می‌کند، گفت: تبیین اتفاقات منطقه از الزامات است و داشتن موشک و سلاح دفاعی برای دفاع از خود ضروری است و در عمل به همگان ثابت شد دنیا دنیای گفتگو نیست و کشوری که ضعیف باشد را نابود می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه راه شهدا را ادامه خواهیم داد و ما مکلف به انجام وظیفه با بصیرت هستیم و باید با آگاهی به آنچه برای ما تکلیف می‌شود عمل کنیم، عنوان کرد: ما باید به در جهت دفاع از منافع و مظلومین به سلاح علم مسلح شویم که ابزار آن ساخت موشک است همانگونه که دشمن از ابزار علمی برای تهاجم استفاده می‌کند.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت با بیان اینکه باید با تبیین دشمن‌شناسی و ضرورت مقابله با دشمن به مردم به ویژه جوانان بصیرت‌افزایی کنیم، خاطرنشان کرد: در این مسیر باید با رجوع به ائمه به عنوان چراغ‌های هدایت راه را گم نمی‌کنیم.

انتهای خبر/حا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=224904

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.