• امروز : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 1 October - 2024
3
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان تاکید کرد:

نظام اسلامی موثر در بیداری وجدان‌ها

  • کد خبر : 217670
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸
نظام اسلامی موثر در بیداری وجدان‌ها
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه قطعا نظام اسلامی در بیداری وجدان‌ها موثر بوده، گفت: حرف‌ها و شعارهایی که توسط دانشجویان داده می‌شود مطابق با شعارهای انقلاب اسلامی است و این نشان دهنده متاثر بودن از این فضا است.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛با تسلیت به مناسبت ارتحال امام، اظهار کرد: اگر شرایط امروز نظام سلطه آمریکا، اسرائیل مخصوصا در جنگ ۶ روزه را با شرایط قبل از انقلاب مقایسه کنیم، مشخص می‌شود اتفاقاتی که در طول ۴۵ سال گذشته رخ داده است چقدر در بیداری وجدان‌ها و در تبیین ماهیت رژیم صهیونیستی موثربوده است.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: اتفاقاتی که امروز شما در دنیا شاهد هستید، ۵۰ سال پیش، قبل از انقلاب امام در دهه ۴۰ و پنجاه مطرح می‌کردند اماکمتر کسی در دنیا باور می‌کرد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی یک چهره متمدن از خودش، به لحاظ قدرت رسانه‌ای که داشت ارائه کرده بود، افزود: امام باطن آن‌ها را از اول شناخته و مطرح کرده بود.
نماینده ولی فقیه در استان همدان اذعان داشت: مخالفت جمهوری اسلامی در ۴۵ سال گذشته با رژیم صهیونیسم به دلیل این بود که این رژیم، رژیمی کودک کش و نسل کش است.

آیت الله شعبانی موثقی با اشاره به نامه اخیر مقام معظم رهبری در جریانات اخیر که در دنیا اتفاق افتاد، گفت: می‌بینید آنچه که دیروز امام مطرح می‌کرد، امروز تبدیل به فهمی برای عموم مردم شده است‌.

وی افزود: کسانی که وجدان‌های بیداری دارند چه مسلمان چه غیر مسلمان، انسانیت آن‌ها زنده است و به خوبی ماهیت رژیم صهیونیستی را فهمیده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان تاکید کرد:نظام اسلامی قطعا در بیداری وجدان‌ها موثر بوده است و شعارهایی که امروز توسط دانشجویان داده می‌شود مطابق با شعارهای انقلاب اسلامی است و این نشان دهنده متاثر بودن از این فضا است.

انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217670
  • دیدگاه‌ها برای نظام اسلامی موثر در بیداری وجدان‌ها بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.