• امروز : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 28 October - 2024
1
معاون فرماندار نهاوند:

نظارت بر بازار نهاوند ضعیف است

  • کد خبر : 226534
  • 07 آبان 1403 - 12:07
نظارت بر بازار نهاوند ضعیف است
معاون عمران و برنامه‌ریزی فرماندار نهاوند گفت: عملکرد ادارات جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در رابطه با نظارت‌ها رضایت‌بخش نیست.

به گزارش پایگاه خبری «عصر همدان»، جعفر سلگی در جلسه تنظیم بازار شهرستان با اشاره به استمرار اجرای گشت‌های مشترک بازرسی اظهار کرد: اگر نظارت بر بازار وجود داشته باشد باید سطح گلایه و اعتراض مردم کاهش یابد و این نشان می‌دهد یک جای کار لنگ می‌زند.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت‌ها و حجم اعتراضات و گلایه‌های مردم بالا است از اعضای ستاد تنظیم بازار خواست تا آرایش دقیق و منطقی برای رصد بازار داشته باشند.

معاون عمران و برنامه‌ریزی فرماندار نهاوند افزود: برخی قیمت‌ها به دلیل نبود نظارت بالا می‌رود از این‌رو رصد میدانی و منظم بازار امری مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: برای حفظ حقوق مصرف‌کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها و دیگر تخلفات، انجام گشت‌های مستمر و حضور همیشگی بازرسان در سطح بازار ضروری است.

سلگی تشدید نظارت‌ها را سبب کوتاه شدن دست متخلفان از بازار عنوان کرد و گفت: مسئولان شهرستان باید در جامعه وضعیت عرضه کالاهای اساسی را رصد کنند و اجازه سودجویی را به متخلفان ندهند.

وی با تاکید بر اینکه سوءاستفاده از شرایط اقتصادی فعلی قابل‌قبول نیست، افزود: عملکرد ادارات جهاد کشاورزی، صمت و اتاق اصناف در رابطه با نظارت‌ها رضایت‌بخش نیست.

سلگی همچنین در پایان خواستار تعیین تکلیف اتحادیه میوه و تره‌بار و گوشت و مرغ جهت نظارت جدی بر بازار این اتحادیه شد.

 

انتهای خبر/ س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=226534

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

چهار × پنج =