• امروز : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 1 October - 2024
2

موردی از ابتلا به کرونا در نهاوند مشاهده نشده است/ واحد های عرضه کننده قلیان پلمب می شوند

  • کد خبر : 52218
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
موردی از ابتلا به کرونا در نهاوند مشاهده نشده است/ واحد های عرضه کننده قلیان پلمب می شوند

مومنعلی دارابی گفت: خوشبختانه تا امروز در نهاوند موردی از ابتلا به ویروس کرونا مشاهده نشده و نتیجه آزمایش‌های موارد مشکوک منفی بوده است. به گزارش عصر همدان؛ مومنعلی دارابی، رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند در نشست خبری خود با خبرنگاران گفت: تمهیدات لازم در شهرستان نهاوند برای مقابله با کرونا اندیشیده و دستورالعمل‌های […]

مومنعلی دارابی گفت: خوشبختانه تا امروز در نهاوند موردی از ابتلا به ویروس کرونا مشاهده نشده و نتیجه آزمایش‌های موارد مشکوک منفی بوده است.

به گزارش عصر همدان؛ مومنعلی دارابی، رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند در نشست خبری خود با خبرنگاران گفت: تمهیدات لازم در شهرستان نهاوند برای مقابله با کرونا اندیشیده و دستورالعمل‌های لازم در این زمینه به همه نهادهای مسئول ارسال‌ شده است.

وی اظهار داشت: ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در نهاوند تشکیل‌شده و تصمیمات این ستاد برای همه دستگاه‌های مربوطه لازم‌الاجرا است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: در این ستاد وظایف مختلفی برای دستگاه شهرستان پیش‌بینی‌شده است که باید اجرایی شود تا از بروز این بیماری جلوگیری شود.

دارابی گفت: خوشبختانه تا این لحظه هیچ‌گونه موردی از ابتلا به ویروس کرونا در نهاوند مشاهده نشده است و تست‌های گرفته‌شده منفی بوده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم به شایعات توجه نکنند، بیان کرد: از افراد مشکوک تست گرفته‌شده و خوشبختانه تاکنون در شهرستان نهاوند کسی به کرونا مبتلا نشده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: ستاد مبارزه با بیماری کرونا اخبار را در اختیار شهروندان قرار می‌دهد از شهروندان درخواست می کنیم اخبار را از طریق خبرنگاران شهرستان و رسانه‌های رسمی پیگیری کنند و به اخبار کذب توجهی نداشته باشند.

دارابی بابیان اینکه در فضای مجازی از ابتلا به این بیماری در نهاوند خبر می‌دهند، افزود: این اخبار مبنای درستی ندارند، کذب هستند و مردم به شایعات توجه نکنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند اظهار داشت: با هماهنگی با مسئولان ذیربط با شایعه سازان در مورد بیماری کرونا طبق قانون برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: شهروندان تا جایی که می‌توانند از تردد غیرضروری خودداری کنند و مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا این بیماری نیز کنترل شود.

دارابی بابیان اینکه تاکنون هیچ تیمی برای تست کرونا به درب منازل مراجعه نکرده است، افزود: طبق اعلام پلیس اگر افرادی اقدام به مراجعه به درب منازل برای تست کرونا کنند بدون مجوز است و عملی مجرمانه انجام داده اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند با اشاره به اینکه از مردم درخواست داریم در اجتماعات حضور نیابند، گفت: برای جلوگیری از انتشار این ویروس با همکاری نیروی انتظامی شهرستان نهاوند واحدهای عرضه‌کننده قلیان پلمب می‌شوند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=52218
  • دیدگاه‌ها برای موردی از ابتلا به کرونا در نهاوند مشاهده نشده است/ واحد های عرضه کننده قلیان پلمب می شوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.