• امروز : یکشنبه, ۶ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 27 October - 2024
0
۵ روز مانده به آغاز جشنواره بین‌المللی تئاترکودک و نوجوان انجام شد؛

معرفی هیئت داوران بخش «مسابقه تئاتر نوجوان»

  • کد خبر : 226458
  • 06 آبان 1403 - 10:26
معرفی هیئت داوران بخش «مسابقه تئاتر نوجوان»
ستاد برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان اعضای هیات داوران بخش «مسابقه تئاتر نوجوان» و «مسابقه تئاتر خردسال» این دوره از جشنواره را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری «عصر همدان»، به نقل از روابط عمومی بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، پنج هنرمند فعال عرصه تئاتر اعضای هیئت داوران بخش «مسابقه تئاتر نوجوان» بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را تشکیل می دهند.

بهرام شاه محمدلو، مجتبی مهدی، محمدجواد کبودرآهنگی، علیرضا استادی و مونا فرجاد هنرمندانی هستند که به عنوان اعضای هیئت داوران بخش «مسابقه تئاترنوجوان» بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان معرفی شده‌اند.

 

هیئت داوران بخش «مسابقه تئاتر خردسال» جشنواره بین المللی تئاترکودک و نوجوان معرفی شدند

 

همچنین سه هنرمند عرصه تئاتر کودک و نوجوان، اعضای هیئت داوران بخش مسابقه تئاتر خردسال بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را تشکیل می‌دهند.
مجید قناد، فاطمه ابرار‌پایدار و سارا روستاپور هنرمندانی هستند که به عنوان اعضای هیئت داوران بخش مسابقه تئاتر خردسال بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان معرفی شده اند.

بیست و نهمین «جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان» به دبیری امیر مشهدی‌عباس توسط اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حمایت شهرداری همدان و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، انجمن هنرهای نمایشی ایران ۱۱ تا ۱۷ آبان ماه سال ۱۴۰۳با شعار «تئاتر گفت‌و‌گوی بدون مرز» و با هدف «تقویت همدلی و همراهی، رشد و آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران از مسیر هنر نمایش» در شهر تاریخی همدان برگزار خواهد شد.

«تحقق مشارکت اجتماعی کودکان و نوجوانان»، «ارتقای سطح فرهنگ عمومی»، «تقویت بنیان های اصیل خانواده و ارتباط نسل‌ها»، «آموزش شهروندی و افزایش مسئولیت‌پذیری با ایجاد زمینه مشارکت فعال کودکان و نوجوان ایران زمین در تولید آثارنمایشی» به عنوان بخشی از حقوق قشر پویا و اثر‌گذار جامعه بخش دیگری از اهداف ستاد برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان است.

 

انتهای خبر/ د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=226458

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

4 × دو =